Mateu Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Tja!! Jag har letat vissa sortes spel sedan länge och jag hittar inte sådna spel, (inte på CDon och andra platser hittar jag dem) 1, Finns det nå form av Domstols spel? där man kan vara Advokat eller nå. 2, har hört att det finns spel som går ut på att göra filmer, har inte hittat sådna, vad heter spelen? Tack i för hand MVH Mateu Redigerad 30 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 1 Vara advokat i spel.... hmmm.... Nää skulle inte tro att det finns det! 2 "The Movie" går ut på att göra en film JA!, men det har nog inte släppts än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 1 Vara advokat i spel.... hmmm.... Nää skulle inte tro att det finns det! 2 "The Movie" går ut på att göra en film JA!, men det har nog inte släppts än... Okey, tack för svar! ska kolla efter spelet med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 The Movies kommer att släppas den 24 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det finns ett spel som är law and order hyfsad grafik. Jag provade bara demot så jag utrede bara. Och vet inte om man är advokat eller nåt sånt sedan... Men ja. Tror det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det finns ett spel som är law and order hyfsad grafik. Jag provade bara demot så jag utrede bara. Och vet inte om man är advokat eller nåt sånt sedan... Men ja. Tror det släpps. Varifrån får man demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag fick det med pcgamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Law and order var ju skit bra! Demot alltså Finns det några andra liknande spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag hade ett spel, eller jag har det faktiskt någonstans: The X-Files 7 cd skivor, ett för varje större del av spelet, men eftersom jag spelade det vid 9års ålder, så var det inte lätt att spela, det kan jag lova. Kanske ska man ge sig in på det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Fixade/hittade ( ) CSI : crime scene investigation och 2an i samma serie : Dark motiv. Har bara hunnit köra första men det är ett riktigt kul spel och dessutom flera olika uppdra istället för bara ett. Rösterna och karaktärerna är sig lika, precis som i serien. Kolla in för mer info: http://pc.ign.com/objects/620/620971.html http://pc.ign.com/objects/478/478443.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts