Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Finns det några fordon som kan transportera bilar? Packern vet jag men dom trillar ju av. Finns det något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Bärgaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Traktorn funkar lika bra som bärgaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 DFT30 är utmärkt att transportera bilar och diverse på. Det svåra är väl att få upp fordonet på lastbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hur får man upp en bil på DFT30?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Hur får man upp en bil på DFT30?? Magnet kran eller hoppa upp på den med nån ramp eller gupp eller så edit: Bilarna trillar väll inte av om man har dem på flaket? eller gör det det eller? Redigerad 30 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Dom trillade inte av när jag körde iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Dom trillade inte av när jag körde iaf!! Hur fíck du upp dem då? Magnet grejjen vid Easter Basin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vadå traktor? Dessutom menar jag tex en som kan ta två samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Man får liksom köra väldigt försiktigt och inte köra i så mkt gupp osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Man får liksom köra väldigt försiktigt och inte köra i så mkt gupp osv. Booooring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Joo, jag brukar tröttna på en gång och skita i den där lasten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur fíck du upp dem då? Magnet grejjen vid Easter Basin? Nej jag körde upp på några stockar sen upp på ett litet hustak sen så bakade ja bara till lastbilen brevid kanten sen körde ja bara på bilen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Det är så dumt att man inte kan använda magnet helin... Redigerad 31 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts