AceError Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Varför finns inte G-men med för? :'( Redigerad 30 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Av de där är självklart stålmannen grymmast det är inte alla som har röda kallingar utanpå byxorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Batman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 VOTE:Annan...Mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote:Annan The Punisher är coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Det får nog bli Batman, den tecknade serien ägde och någon enstaka av de otecknade filmerna är det inget större fel på. Dessutom lär Batman Begins vara riktigt bra. Plus att Batman kämpar mot de lätt coolaste skurkarna, tex. Pingvin, Joker och den två färgade killen som alltid singlar slant, om ni kommer ihåg vad han heter... Redigerad 30 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vart är Darkwing Duck?! Den självklara favoriten. W0rd! Eller så var det Spiderman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hulken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Batman gillar det att han inte har några speciella "superkrafter" utan bara är smidig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 den två färgade killen som alltid singlar slant, om ni kommer ihåg vad han heter... Two-Face, eh? Grym rollprestation av Tommy Lee Jones i den otecknade filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Spiderman lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Superman är Mitt självklara val BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Zubzero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Robin för han är bewg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Two-Face, eh? Grym rollprestation av Tommy Lee Jones i den otecknade filmen... Japp! I vilken film spelar Tommy Lee Jones honom? Minns honom bara från den tecknade serien... Förresten, är det nån som vet vilka badguys som är med i Batman Begins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Spider-Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Spindelmannen Min favorit, han e ball Batman anförtror sig för mycket till sina saker... Han slåss inte som en man! Sen så trodde jag att han hette "Bert- Man" när jag va liten också, så jag tappade respekten ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Daredevil (själva filmen är kass men jag gillar han ändå ). Vote: Annan. Redigerad 30 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts