MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 När jag är på flygplatsen en gång så är the truth där ju, jag har hittat hemliga projektet men vad ska jag göra med deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Du ska lämna den på en stor, hur ska jag säga...berg i öknen!! Du fattar, såna höga saker i öknen!! På en sån "ökenberg" där det finns små trähus, där väntar The Truth med sin kärra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hur ska jag överhuvud taget få ut den? Är det tåget som kmr 0530 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Få ut Jetpacken?? Men du flyger bara uppåt! Redigerad 29 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hur ska jag överhuvud taget få ut den? Är det tåget som kmr 0530 eller? Läs vad dom säger, det är så jag fått reda på hur man klarar uppdrag. Står ju klart å tydligt. Eller kan du inte engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Men jag har glömt ( jag har dåligt kort-tids minne) ..ärligt talat jag ahr det Edit: får man inte bli sedd? edit2: jag kom på att det finns "brief" men jag fattar inte hur fan jag ska få ut "black Project" Redigerad 29 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Men jag har glömt ( jag har dåligt kort-tids minne) ..ärligt talat jag ahr det Edit: får man inte bli sedd? Asså när du flyger jetpacken? Jo dom kommer inte att skjuta efter dig! Testa först innan du frågar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Men jag hittar itne ens jet-packen det är ju bara en stor bomb. Redigerad 29 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Men jag hittar itne ens jet-packen det är ju bara en stor bomb. VA? Var är du på det uppdraget, asså vart har du kommit..förklara...!? Redigerad 29 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Jag är på uppdraget efter Torenos flygplats uppdrag, efter när man sprängt Boeingen så ligger ju the truth där en gång och kollar om jag jobbar för "the Government" än. så vill han ha "the Black project" från area 69 edit: kastar upp ett screen. Redigerad 29 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Dubbel post, whatever 6 Views och ingen kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Mission Passed. Jag fattade inte att jag skulle gå ngn annanstans, Sorry för TRippel post men skulle bara berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Mission Passed. Jag fattade inte att jag skulle gå ngn annanstans, Sorry för TRippel post men skulle bara berätta. Kolla radarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Använd edit knappen nästa gång istället för att trippelposta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Med nästan 1000 post borde ju killen veta vad edit är flr något men icke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts