m0rd0r Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tja, när jag försöker installera ett program så säger den att en annan version av programmet redan är installerat och att man kan ta bort det i Lägg till/ta bort programm, men grejen är den att det här programmet inte finns där? Man kan heller inte avinstallera det i start menyn så finns det något annat sätt att ta bort programmet på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tja, när jag försöker installera ett program så säger den att en annan version av programmet redan är installerat och att man kan ta bort det i Lägg till/ta bort programm, men grejen är den att det här programmet inte finns där? Man kan heller inte avinstallera det i start menyn så finns det något annat sätt att ta bort programmet på? Gör som jag brukar göra på min gamla Nintendo; öppna en lucka och blås i den. Då brukar allt ordna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 >Hahaha ^^ Håller med till 100%! Mordor: lite mer info tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Tja, när jag försöker installera ett program så säger den att en annan version av programmet redan är installerat och att man kan ta bort det i Lägg till/ta bort programm, men grejen är den att det här programmet inte finns där? Man kan heller inte avinstallera det i start menyn så finns det något annat sätt att ta bort programmet på? Finns bara en sak att göra.... :'( deleta alla filer under c/windows sen om det går så deleta allt i registereditorn... + kasta ner datorn från trappen då årnar sig allt i det liv Redigerad 30 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Finns bara en sak att göra.... :'( deleta alla filer under c/windows sen om det går så deleta allt i registereditorn... + kasta ner datorn från trappen då årnar ser allt i det liv Aaa sen kan man ju försöka banka skiten ur moderkortet och sen sätta tillbaks det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Aaa sen kan man ju försöka banka skiten ur moderkortet och sen sätta tillbaks det..... Eller skita i alltihop och gömma sig under en sten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Lol att inte hjälpa han. Vilket program? om man försöker instalera en äldre verition av msn så händer det samma sak. Redigerad 30 juli, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Finns bara en sak att göra.... :'( deleta alla filer under c/windows sen om det går så deleta allt i registereditorn... + kasta ner datorn från trappen då årnar sig allt i det liv Måste du mobba ig för att jag tappa den en gång!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Måste du mobba ig för att jag tappa den en gång!!!!!!!! Haha har du tappat din data? löl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Haha har du tappat din data? löl Nej han har tappat sin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej han har tappat sin dator. Aha vad är skilnaden då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Aha vad är skilnaden då?? Data: 0011011001011011110111000111000001010101110 Dator: En zummande metallbox som står i ditt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Data: 0011011001011011110111000111000001010101110 Dator: En zummande metallbox som står i ditt rum. Men har han inge bättre för sig än att märka ord eller?? man kan väl kalla datorn för datan? Redigerad 31 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men har han inge bättre för sig än att märka ord eller?? man kan väl kalla datorn för datan? Nej det kan man inte, datan finns i datorn. bensin finns i bilen. Inte fan kallar du bilen för bensin eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej det kan man inte, datan finns i datorn. bensin finns i bilen. Inte fan kallar du bilen för bensin eller? Hahahah ojoj snacka om aegd kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej det kan man inte, datan finns i datorn. bensin finns i bilen. Inte fan kallar du bilen för bensin eller? Men jag säger ju bara att man kan kalla DATORN FÖR DATAN P-C: FUCK OFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men jag säger ju bara att man kan kalla DATORN FÖR DATAN P-C: FUCK OFF Det heter dator!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det heter dator!!!!!! Och så kommer han som försöker bli kompis med alla idoter på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Och så kommer han som försöker bli kompis med alla idoter på gtasajten Dude, take a chill-pill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Dude, take a chill-pill. Ooo yeah thats the shit.... så ska jag kontrollera meningen 100 gånger så du inte ska hitta nått jävla fel och kommentera?? Redigerad 31 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts