Jump to content

Problem

m0rd0r
 Share

Recommended Posts

Tja,

när jag försöker installera ett program så säger den att en annan version av programmet redan är installerat och att man kan ta bort det i Lägg till/ta bort programm, men grejen är den att det här programmet inte finns där? :unsure:

Man kan heller inte avinstallera det i start menyn så finns det något annat sätt att ta bort programmet på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja,

när jag försöker installera ett program så säger den att en annan version av programmet redan är installerat och att man kan ta bort det i Lägg till/ta bort programm, men grejen är den att det här programmet inte finns där? :P

Man kan heller inte avinstallera det i start menyn så finns det något annat sätt att ta bort programmet på?

Gör som jag brukar göra på min gamla Nintendo; öppna en lucka och blås i den. Då brukar allt ordna sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja,

när jag försöker installera ett program så säger den att en annan version av programmet redan är installerat och att man kan ta bort det i Lägg till/ta bort programm, men grejen är den att det här programmet inte finns där?  ;)

Finns bara en sak att göra.... :'(

deleta alla filer under c/windows sen om det går så deleta allt i registereditorn... + kasta ner datorn från trappen då årnar sig allt i det liv :P

Redigerad av kebab_rulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns bara en sak att göra.... :'(

deleta alla filer under c/windows sen om det går så deleta allt i registereditorn... + kasta ner datorn från trappen då årnar ser allt i det liv :P

Aaa sen kan man ju försöka banka skiten ur moderkortet och sen sätta tillbaks det.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor