kire21 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag vet inte hur jag ska göra i Zmodeler när man ska böja grejer. Man vill ju inte ha en fyrkantig bil kan någon skriva en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag vet inte hur jag ska göra i Zmodeler när man ska böja grejer. Man vill ju inte ha en fyrkantig bil kan någon skriva en guide. Tryck på . När bilen böjer sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tryck på . När bilen böjer sig.. Hur då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hur då?? Sätt pilen eller vad man ska kalla det där krysset ska vara och tryck på . och sen sätter du en kant på en poly där kanske inte bästa förklaringen men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts