MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Jag har vart här flera gånger men har inte funkat att göra det uippdraget eller vad det är. Redigerad 29 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Hahahahaha, det är ju din egen markör som du sätter ut för att hitta dit. Gå in till din karta i spelet och högerklicka, så ska du få se något mystiskt, den försvinner! Alltså, den där är bara till för att du ska hitta bättre. Redigerad 29 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Eeeh...tack då Redigerad 29 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hahaha... Det är så lätt hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Men jag har inga fler uppdrag, hur ska jag få dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Men jag har inga fler uppdrag, hur ska jag få dom då? Åk till flygplanet, kanske? Du ser ju själv att du har en till ikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 ´Du MÅSTE göra Alla flygplans-uppdrag innan du kan fortsätta i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts