Mateu Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hej! Läs min recention på GTA San andras på denna sajt http://spinn.svt.se/default.ns?lngItemID=788 VAd tucker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hmm, det var ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Hej! Läs min recention på GTA San andras på denna sajt http://spinn.svt.se/default.ns?lngItemID=788 VAd tucker ni? Finns betydligt bättre ##### Redigerad 29 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Hej! Läs min recention på GTA San andras på denna sajt http://spinn.svt.se/default.ns?lngItemID=788 VAd tucker ni? Ganska bra faktiskt, du verkar ha talang för det där. ##### Redigerad 29 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ganska bra faktiskt, du verkar ha talang för det där. ##### Den hade varit bättre om det var typ en vecka efter spelet kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Den hade varit bättre om det var typ en vecka efter spelet kom ut Kanske det, men så dålig var den inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ah, var inte elaka grabbar. Det var ett ganska bra jobb han gjort. Ändå ganska modigt att skriva en artikel som alla kan se (och kritisera) och underteckna med namn. Tycker ni inte...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Hej! Läs min recention på GTA San andras på denna sajt http://spinn.svt.se/default.ns?lngItemID=788 VAd tucker ni? Vad är recention för någe? Menar du recension... Tänkte att du skrev fel både i topicen och posten men nu vet du hur det stavas iaf Edit: En sak till... Ryder stavas Ryder och inte Rider. Redigerad 29 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 "köp hamburgare. Rädda hela familjen ifrån att gå under!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 "köp hamburgare. Rädda hela familjen ifrån att gå under!" Nä nu e vi inte såna va! Bra gjort Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 och hela släkten är splittrad över hela delstaten. Är den? är inte alla i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Den var bra skriven men jag har 2 saker att säga: 1. CJ blir inte anklagad på mordet på sin mamma utan på mordet på en polis 2. Hans släkt är inte alls utspridd över hela san andreas. de släktingar som är med (sweet och kendl) bor ju alla i los santos men annars var recensionen välskriven fast jag tyckte inte du borde gett den minus för att det är blodigt, det är ju från 18 år liksom om ett spel är från 18 ska man ju inte klaga på att det är våldsamt det är som att klaga på att ett spel för 3-åringar är för enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag tycker att det var lite fel av dig att sänka betyget tackvare våldet och språket, utan våldet och språket hade spelet inte ens varit hälften så bra enligt mig. I övrigt var recensionen bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag tycker att det var lite fel av dig att sänka betyget tackvare våldet och språket, utan våldet och språket hade spelet inte ens varit hälften så bra enligt mig. I övrigt var recensionen bra. Mateus kusin skriver: Mateu skrev detta bara några dagar efter köpet, och både jag och han såg på andra recensioner att det stog att famlijen var utspridd, min brossa (kusinens brossa) uppfattade att de sa någe om mammas död och där trodde han att de anklagade honom för mordet, och när de hadde hittat CJ´s fingeravtryck på pistolen, först då anklagade dem honnom för ett nytt mord. Redigerad 30 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Faktiskt är det en hel del massa fel som du får ändra på så att den ska bli korrekt. Det är noga med sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 "Spelet innehåller många gripande scener och blodig våld, inget för ungdomar under 13 år." Håller inte riktigt med där. Bra recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 "Spelet innehåller många gripande scener och blodig våld, inget för ungdomar under 13 år." Håller inte riktigt med där. Bra recension. Nej inte jag heller..... Jag tycker det inte är så mycket blod i detta.... Men det var< en jätte bra recension... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 "köp hamburgare. Rädda hela familjen ifrån att gå under!" Hmm..vad ska jag göra först,äta hamburgare eller rädda familjen från att gå under? Men bra skrivet förutom vissa missar. Skulle ge den en 3 på skala 1-5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Ganska bra faktiskt, du verkar ha talang för det där. ##### Haha, du har då inte läst många recensioner.. Mateus kusin skriver: Mateu skrev detta bara några dagar efter köpet, och både jag och han såg på andra recensioner att det stog att famlijen var utspridd, min brossa (kusinens brossa) uppfattade att de sa någe om mammas död och där trodde han att de anklagade honom för mordet, och när de hadde hittat CJ´s fingeravtryck på pistolen, först då anklagade dem honnom för ett nytt mord. Man skriver väl dock INTE en recensin innan man ha klarat spelet?? tyckte den va ganska lol!! Redigerad 30 juli, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Haha, du har då inte läst många recensioner.. Man skriver väl dock INTE en recensin innan man ha klarat spelet?? tyckte den va ganska lol!! (CurunirOfValinor @ Jul 30 2005, 11:02) Mateus kusin skriver: Mateu skrev detta bara några dagar efter köpet, och både jag och han såg på andra recensioner att det stog att famlijen var utspridd, min brossa (kusinens brossa) uppfattade att de sa någe om mammas död och där trodde han att de anklagade honom för mordet, och när de hadde hittat CJ´s fingeravtryck på pistolen, först då anklagade dem honnom för ett nytt mord. Det var väl ändå inte CurunirOfValinor som skrev det där iaf?! Det var ju Mateu ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts