Jump to content

Min recention på GTA San andreas

Share

Recommended Posts

Hej!

Läs min recention på GTA San andras på denna sajt http://spinn.svt.se/default.ns?lngItemID=788

VAd tucker ni?

Vad är recention för någe? Menar du recension... Tänkte att du skrev fel både i topicen och posten men nu vet du hur det stavas iaf :unsure:

Edit: En sak till... Ryder stavas Ryder och inte Rider.

Redigerad av skytten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var bra skriven men jag har 2 saker att säga:

1. CJ blir inte anklagad på mordet på sin mamma utan på mordet på en polis

2. Hans släkt är inte alls utspridd över hela san andreas. de släktingar som är med (sweet och kendl) bor ju alla i los santos

men annars var recensionen välskriven

fast jag tyckte inte du borde gett den minus för att det är blodigt, det är ju från 18 år

liksom om ett spel är från 18 ska man ju inte klaga på att det är våldsamt

det är som att klaga på att ett spel för 3-åringar är för enkelt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag tycker att det var lite fel av dig att sänka betyget tackvare våldet och språket, utan våldet och språket hade spelet inte ens varit hälften så bra enligt mig. I övrigt var recensionen bra.

Mateus kusin skriver: Mateu skrev detta bara några dagar efter köpet, och både jag och han såg på andra recensioner att det stog att famlijen var utspridd, min brossa (kusinens brossa) uppfattade att de sa någe om mammas död och där trodde han att de anklagade honom för mordet, och när de hadde hittat CJ´s fingeravtryck på pistolen, först då anklagade dem honnom för ett nytt mord.

Redigerad av Mateu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska bra faktiskt, du verkar ha talang för det där. :P

#####

Haha, du har då inte läst många recensioner..

Mateus kusin skriver: Mateu skrev detta bara några dagar efter köpet, och både jag och han såg på andra recensioner att det stog att famlijen var utspridd, min brossa (kusinens brossa) uppfattade att de sa någe om mammas död och där trodde han att de anklagade honom för mordet, och när de hadde hittat CJ´s fingeravtryck på pistolen, först då anklagade dem honnom för ett nytt mord.

Man skriver väl dock INTE en recensin innan man ha klarat spelet??

tyckte den va ganska lol!!

Redigerad av skez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du har då inte läst många recensioner..

Man skriver väl dock INTE en recensin innan man ha klarat spelet??

tyckte den va ganska lol!!

(CurunirOfValinor @ Jul 30 2005, 11:02)

Det var väl ändå inte CurunirOfValinor som skrev det där iaf?! :o Det var ju Mateu ffs!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor