Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Fråga runt.. Jag använde ZMod 2.0.4. Har du köpt det ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Har du köpt det ? :S Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ja. Men säg det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men säg det då Ok, jag har köpt Zmodeler 2.0.4, nöjd? Man kan iofs använda 3dsmax7 för att se dummies dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Ok, jag har köpt Zmodeler 2.0.4, nöjd? Man kan iofs använda 3dsmax7 för att se dummies dessutom. Hur gör man själva dummiesarna då ? en fyrkant eller ? Vet inte om jag ska lägga ner tåget ingen vill ju hjälpa mig.. Redigerad 30 juli, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vet inte men jag tror att man du öppnar gammla tåget tar bort allt utom dummisarna och impoterar det man vill ha. (kan ha HeeeeelllllT fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ok, jag har köpt Zmodeler 2.0.4, nöjd? Man kan iofs använda 3dsmax7 för att se dummies dessutom. Kan du lägga upp dff filen ? (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Snyggt jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Funkar inte Okaj, bara en tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag testade att lägga in dffen i spelet men det fastna ska försöka idag igen om ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Sorry för dubbelpost men ville bara säga att jag håller på med texturerna nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ser fint ut. Hoppas du gör klart den så det inte blir som när jag moddar, gör själva modellen sen så skiter jag i de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har börjat med ett X2000 Till Gta-Sweden.. om icy_fires är snyggare så går väll min i papparskorgen VArt får jag tag på såna här ritningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 VArt får jag tag på såna här ritningar??? Antingen Suurland SmCarsOnnoVanBraam Där brukar jag få blueprints ifrån.. och en grej till.. nån som vill hjälpa mig att få den i spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Antingen Suurland SmCarsOnnoVanBraam Där brukar jag få blueprints ifrån.. och en grej till.. nån som vill hjälpa mig att få den i spelet ? Skitbra men hur får ja in ritningarna i zanoza modeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Du kan få fixa den istället för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Snygg Tåg du gjort:P när släpps den Redigerad 7 augusti, 2005 av Mange_82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Snygg Tåg du gjort:P när släpps den Jag har fastnat.. jag behöver en som hjälper mig.. nån som kan modding bra.. kaboom ? adda mig på msn alla som kan modding bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När kan man ladda ner tåget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Läs över dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts