Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Gör den nya dubbel däckaren sen också Kanke men inte idag .. orkar inte.. har ju gjort hela den här och ska göra vagnar sen också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 När blir den klar? Ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 När blir den klar? Ikväll? Nee.. måste fixa massa grejer först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Imorron då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det ser bra ut. (Sista inlägget på ett bra tag.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det ser bra ut. (Sista inlägget på ett bra tag.) Vet nån vad dummiesarna heter i brownstreak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kolla och se efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kolla och se efter Man kan itne importa om man inte köper zmod 2 äre nån som har det eller nån som vet nån som har det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Man kan itne importa om man inte köper zmod 2 äre nån som har det eller nån som vet nån som har det ? Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Warez? Nae man kan ladda ner zmod2 från deras hemsida men då kan man inte importa.. eller om du menar att jag ska kolla i busken så har jag redan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nae man kan ladda ner zmod2 från deras hemsida men då kan man inte importa.. eller om du menar att jag ska kolla i busken så har jag redan det Öppna dff:n med d gamla zmod o spara som z3d, för man kan ju importera dom i d nya zmod o sen exportora till dff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Öppna dff:n med d gamla zmod o spara som z3d, för man kan ju importera dom i d nya zmod o sen exportora till dff... Funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Niiiice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Dummies: freight chassis_dummy bogie_front wheel_lf1_dummy wheel_lf2_dummy wheel_lf3_dummy wheel_rf1_dummy wheel wheel_rf2_dummy wheel_rf3_dummy bogie_rear wheel_lb1_dummy wheel_lb2_dummy wheel_lb3_dummy wheel_rb1_dummy wheel_rb2_dummy wheel_rb3_dummy chassis chassis_vlo door_if_dummy door_rf_ok exhaust headlights ped_frontseat taillights Modellnamn: freight.dff Texturnamn: freight.txd Redigerad 30 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Dummies: freight chassis_dummy bogie_front wheel_lf1_dummy wheel_lf2_dummy wheel_lf3_dummy wheel_rf1_dummy wheel wheel_rf2_dummy wheel_rf3_dummy bogie_rear wheel_lb1_dummy wheel_lb2_dummy wheel_lb3_dummy wheel_rb1_dummy wheel_rb2_dummy wheel_rb3_dummy chassis chassis_vlo door_if_dummy door_rf_ok exhaust headlights ped_frontseat taillights Modellnamn: freight.dff Texturnamn: freight.txd Skit bra kaboom men jag kan inte fortsätta just nu jag sitter inte vid den datorn.. jag får fixa det sen.. och hur fick du tag på dom ? du kanske kan göra en fil med alla dummies till alla bilar och så ? kanske lite jobbigt men det underlättar asmycket för oss Redigerad 30 juli, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Skit bra kaboom men jag kan inte fortsätta just nu jag sitter inte vid den datorn.. jag får fixa det sen.. och hur fick du tag på dom ? du kanske kan göra en fil med alla dummies till alla bilar och så ? kanske lite jobbigt men det underlättar asmycket för oss 1. Bra att du säger tack. 2. Synd att du inte kan fortsätta just nu. 3. Jag fick tag på dem genom att öppna modellen? 4. Jag har inte tid att göra "en fil" med att dummies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) 1. Bra att du säger tack. 2. Synd att du inte kan fortsätta just nu. 3. Jag fick tag på dem genom att öppna modellen? 4. Jag har inte tid att göra "en fil" med att dummies. Öppna modellen med vad ? en sak till kaboom skulle du kunna hjälpa mig med att placera ut dummies snälla Redigerad 30 juli, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Öppna modellen med vad ? en sak till kaboom skulle du kunna hjälpa mig med att placera ut dummies snälla Jag öppnade den med ett program? Jag har inte tid att hjälpa dig att placera ut dummies, fråga någan annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag öppnade den med ett program? Jag har inte tid att hjälpa dig att placera ut dummies, fråga någan annan. Som vem ? Nån som kan placera ut dummies ? och vilket program använde du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Som vem ? Nån som kan placera ut dummies ? och vilket program använde du ? Fråga runt.. Jag använde ZMod 2.0.4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts