Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har börjat med ett X2000 Till Gta-Sweden.. om icy_fires är snyggare så går väll min i papparskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nice lycka till (längtar tills den släpps hatar fan den i san andreas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Nice lycka till (längtar tills den släpps hatar fan den i san andreas) Varför hatar du den ? Är Skitglad nu :D tåget blir bättre än vad jag trodde Redigerad 29 juli, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Fan snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Fan snyggt. Tackar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tack gode jävla gud, hatar vanliga tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kom På en asbra idé nyss det finns ju 2 olika tåg.. ena är transport tåg och det andra är ju persontåg.. på transport tået kan man ju bygga en ramp så att man kan lasta in bilen man har bra idé va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jättebra idé!! btw Kan du göra så X2000 går snabbt också? Då menar jag "riktigt" snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jättebra idé!! btw Kan du göra så X2000 går snabbt också? Då menar jag "riktigt" snabbt. Men då spårar ju det bara ur inge kul då.. En grej till.. jag har inte san andreas Dff-filter så nån som har det får försöka fixa in det i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kom På en asbra idé nyss det finns ju 2 olika tåg.. ena är transport tåg och det andra är ju persontåg.. på transport tået kan man ju bygga en ramp så att man kan lasta in bilen man har bra idé va ? Satingens snyggt! du kan verkligenmodellera . men tänk på om du gör ramp-modden så kommer bilen glida av tåget när du försöker köra. hoppade upp med en bil på ett godståg vid loading bay'en i LS, och den gled av på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Satingens snyggt! du kan verkligenmodellera . men tänk på om du gör ramp-modden så kommer bilen glida av tåget när du försöker köra. hoppade upp med en bil på ett godståg vid loading bay'en i LS, och den gled av på en gång Skulle inte tro det om man hoppar upp med cykel på en lastbil så glider den inte av eller hur ? eller jag vet inte den kanske gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Men då spårar ju det bara ur inge kul då.. En grej till.. jag har inte san andreas Dff-filter så nån som har det får försöka fixa in det i spelet Det borde ju gå att ändra så att den spårar ur vid högre hastighet på nåtgot sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det borde ju gå att ändra så att den spårar ur vid högre hastighet på nåtgot sätt... Jag men hur kul är det när ett tåg på 6 vagnar hanterar som en F1 bil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag men hur kul är det när ett tåg på 6 vagnar hanterar som en F1 bil ? Den går i 210 kmh/130 mph på riktigt, man kan ju ändra till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag men hur kul är det när ett tåg på 6 vagnar hanterar som en F1 bil ? X2000 var redan från början tänkt att hantera hastigheter på 200 km/h. Den luter sig innåt i kurvorna för att inte välta eller spåra ur! For real, man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 X2000 var redan från början tänkt att hantera hastigheter på 200 km/h. Den luter sig innåt i kurvorna för att inte välta eller spåra ur! For real, man! Jaa.. men fanns det såna tåg då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Men då spårar ju det bara ur inge kul då.. En grej till.. jag har inte san andreas Dff-filter så nån som har det får försöka fixa in det i spelet Finns san-andreas dff-filter i Zmodeler 2.0.4. Redigerad 29 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Finns san-andreas dff-filter i Zmodeler 2.0.4. Gratis ? Alla sa ju att det kostade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Gratis ? Alla sa ju att det kostade.. Kostar om du ska importera en fil från GTA till Zmod. Inte tvärtom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Gör den nya dubbel däckaren sen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts