Defcon Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 (redigerad) vill ni ha en tank??? Kör free roaming i början gör en 180graders sväng kör rakt fram till första korsningen ta vänster sen höger första sen vänster sen höger åk rakt fram till grinden på vänster sida som går in i green park (tror jag det heter) kör rakt igenom nu ska du va vid buckingham åk i rondellen så du har bukingham på höger sida sväng vänster nu ska du köra på birdcage walk och köra öster ut titta på din högra sida efter tanken den ska va där på en liten plattform innanför en grind Redigerad 10 januari, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Tanken e ju skittråkig iallafall ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 tanken är ju rolig man åker o spränger bilar o fotgängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 tanken är ju rolig man åker o spränger bilar o fotgängare. Jag upptäckte att man kunde skjuta igår, å det blev det genast mkt roligare =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Du säger det.. men hur skjuter man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 l3 eller tut-knappen som det e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Jag hittar inte jag har kommit dit man ska köra vänster sen ska man köra på birdcage walk och köra öster ut sen hittar jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) Jag hittar inte jag har kommit dit man ska köra vänster sen ska man köra på birdcage walk och köra öster ut sen hittar jag inte... titta in mot grinden på höger sida om du kör åt öster Redigerad 13 januari, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 var det inte The Getaway som var så realistiskt...visste inte att det var så lätt at få tag på en tank i verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 var det inte The Getaway som var så realistiskt...visste inte att det var så lätt at få tag på en tank i verkligheten... hahah rätt utalat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 håller me haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts