Jump to content

Uppdrag Zero

Recommended Posts

Nej jag anvisade till båda och jag orkar itne bry mig, så håll käften nu, jag orkar inte med en snorunge som dig.

Är du på dåligt humör?!

Komigen, du behöver inte vara så otrevlig. Vi försöker att vara trevliga här på forumet och hjälpa till. Jag skojade lite med dig och det är ingen anledning till att brusa upp.

Varken jag eller Xemtoth menade illa.

Okej om du fräser till mig som drev lite med dig, men Xemtoth frågade dig bara en fråga trevligt och respektfullt.

Visserligen så ska jag inte lägga mig i men jag håller med Xemtoth, det finns tusen personer som vill att nån annan ska spela åt dem! Tycker ni inte det är kul att spela själva?! Man klarar ju det till slut. Jag har suttit timmar med vissa uppdrag ibland.

Men nån kommer snart att fixa det till dig! Det är fredag, det är därför det tar tid. Tat lungt bara.

/Vice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

För att jag inte har nått jävla tålamod, och Xemtoth är bara jobbig genom att sitta på msn och tro att han kan allting, sitter och skryter m.m JAG ORKAR INTE!, så därför tycker jag att du kan hålla käften.

Så nu vet du. :P

No offense på dig Xemtoth.

Sorry om jag verkade tjurig men orkar inte med alla uppdrag..det e jobbigt att sitta o spela på samma kille typ 1-2 dagar irad. :unsure:

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag inte har nått jävla tålamod, och Xemtoth är bara jobbig genom att sitta på msn och tro att han kan allting, sitter och skryter m.m JAG ORKAR INTE!, så därför tycker jag att du kan hålla käften.

Så nu vet du. ;)

No offense på dig Xemtoth.

Sorry om jag verkade tjurig men orkar inte med alla uppdrag..det e jobbigt att sitta o spela på samma kille typ 1-2 dagar irad. :P

Gör jag? Det enda jag säger att jag inte du ska rusha genom storyn för att klara den, man hinner inte känna glädje annars, men om du vill ha det så så ska du väll ha det så ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda gångerna då jag har haft problem med uppdrag och t.o.m lagt ut save-filer på det här forumet var förut då jag fel grafikinställningar som segade ner spelet. Jag provade sen att ändra lite och helt plötsligt gick det rätt lätt. Eftersom jag redan hade gjort så många uppdrag så var jag ju van med att det var svårt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor