MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hej, jag undrar om någon orkar göra sista uppdraget på zero. Jag kan göra det själv, men jag ska bort i 1 och en halv dag Tack så mycket GTASAsf2.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hej, jag undrar om någon orkar göra sista uppdraget på zero. Jag kan göra det själv, men jag ska bort i 1 och en halv dag Tack så mycket Toppen, då har du ju nått att göra när du kommer tillbax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Hur många uppdrag har du gjort om man tänker efter? du köppte spelet låter andra göra uppdrag du inte orkar göra själv + missa story Redigerad 29 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Xemtoth kan du inte bara hålla käften, jag hänvisar till dig med vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Xemtoth kan du inte bara hålla käften, jag hänvisar till dig med vice. Som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Xemtoth kan du inte bara hålla käften, jag hänvisar till dig med vice. Hänvisar du Xemtoth till mig!? Fattar inte riktigt vad du menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nej jag anvisade till båda och jag orkar itne bry mig, så håll käften nu, jag orkar inte med en snorunge som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nej jag anvisade till båda och jag orkar itne bry mig, så håll käften nu, jag orkar inte med en snorunge som dig. Är du på dåligt humör?! Komigen, du behöver inte vara så otrevlig. Vi försöker att vara trevliga här på forumet och hjälpa till. Jag skojade lite med dig och det är ingen anledning till att brusa upp. Varken jag eller Xemtoth menade illa. Okej om du fräser till mig som drev lite med dig, men Xemtoth frågade dig bara en fråga trevligt och respektfullt. Visserligen så ska jag inte lägga mig i men jag håller med Xemtoth, det finns tusen personer som vill att nån annan ska spela åt dem! Tycker ni inte det är kul att spela själva?! Man klarar ju det till slut. Jag har suttit timmar med vissa uppdrag ibland. Men nån kommer snart att fixa det till dig! Det är fredag, det är därför det tar tid. Tat lungt bara. /Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) För att jag inte har nått jävla tålamod, och Xemtoth är bara jobbig genom att sitta på msn och tro att han kan allting, sitter och skryter m.m JAG ORKAR INTE!, så därför tycker jag att du kan hålla käften. Så nu vet du. No offense på dig Xemtoth. Sorry om jag verkade tjurig men orkar inte med alla uppdrag..det e jobbigt att sitta o spela på samma kille typ 1-2 dagar irad. Redigerad 29 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 För att jag inte har nått jävla tålamod, och Xemtoth är bara jobbig genom att sitta på msn och tro att han kan allting, sitter och skryter m.m JAG ORKAR INTE!, så därför tycker jag att du kan hålla käften. Så nu vet du. No offense på dig Xemtoth. Sorry om jag verkade tjurig men orkar inte med alla uppdrag..det e jobbigt att sitta o spela på samma kille typ 1-2 dagar irad. Gör jag? Det enda jag säger att jag inte du ska rusha genom storyn för att klara den, man hinner inte känna glädje annars, men om du vill ha det så så ska du väll ha det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Sorry om jag verkade tjurig men orkar inte med alla uppdrag..det e jobbigt att sitta o spela på samma kille typ 1-2 dagar irad. Detr är ingen fara. Jag vet hur det är. Lide frustrerande att inte klara det. Hoppas du fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Enda gångerna då jag har haft problem med uppdrag och t.o.m lagt ut save-filer på det här forumet var förut då jag fel grafikinställningar som segade ner spelet. Jag provade sen att ändra lite och helt plötsligt gick det rätt lätt. Eftersom jag redan hade gjort så många uppdrag så var jag ju van med att det var svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ja det är bra sett att bli bättre på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts