Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har hört att man ska kunna köpa någonting i San Fierro som gör så att man gör bil-uppdrag med Cesar. Isåfall kan någon vilja skriva hur mna ska göra för att få dem uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har hört att man ska kunna köpa någonting i San Fierro som gör så att man gör bil-uppdrag med Cesar. Isåfall kan någon vilja skriva hur mna ska göra för att få dem uppdragen. Klara bilskolan minst brons, köpa wang cars sen får du uppdrag av ceasar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Klara bilskolan minst brons, köpa wang cars sen får du uppdrag av ceasar Ok, men vart ligger Wangs car då?? och en anna sak. på ett uppdrag på bilskolan så fattar jag inte vad man ska göra. det står att man ska snurra runt i en pakering eller nåt. längre fram på bilfältet står det två bilar. jag fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ok, men vart ligger Wangs car då?? och en anna sak. på ett uppdrag på bilskolan så fattar jag inte vad man ska göra. det står att man ska snurra runt i en pakering eller nåt. längre fram på bilfältet står det två bilar. jag fattar ingenting. Snurra bara tills tiden tar slut, wang cars ligger snett mitt emot San fierro garaget man fick av Catalina där TransFender är i San fierro, där man moddar endel bilar med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Snurra bara tills tiden tar slut, wang cars ligger snett mitt emot San fierro garaget man fick av Catalina där TransFender är i San fierro, där man moddar endel bilar med andra ord Ok, tack så mycket, ska försöka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nu har jag kommit till ett uppdrag på bilskolan där man ska åka upp på ett hopp och sen snurra bilen utan att skada den. Men jag fattar inte hur jag ska snurra bilen i luften. Jag har GTA på PS2 så att ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nu har jag kommit till ett uppdrag på bilskolan där man ska åka upp på ett hopp och sen snurra bilen utan att skada den. Men jag fattar inte hur jag ska snurra bilen i luften. Jag har GTA på PS2 så att ni vet. Har dte oxo på PS2, titta noga på visningen innan du ska göra det, då ser du att han åker lite på sidan av guppet, åk på sidan med 2 av däcken på rampen och 2 på marken och sen flyger du, försök få bilen stadigtpå marken när du landar, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Men asså jag har försökt jätte-mycket nu. Ifall att jag klarar att snurra ett varv så blir den ändå skadad 100%, annars så landar jag bara upp och ner på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Men asså jag har försökt jätte-mycket nu. Ifall att jag klarar att snurra ett varv så blir den ändå skadad 100%, annars så landar jag bara upp och ner på. Bara att öva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts