Blues Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ok, har du spelat det? Jag tycker iaf inte det ser så bra ut på bild, det ser så 2D ut. Jaha så du gillar inte 2D?.. Patetiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vote: Metal Gear Solid 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vote: Halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jaha så du gillar inte 2D?.. Patetiskt... Jag tycker det e patetiskt att gilla 2D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag tycker det e patetiskt att gilla 2D. Varför? Man jämför väl ändå inte 2D och 3D? Det är två helt olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Varför? Man jämför väl ändå inte 2D och 3D? Det är två helt olika saker. Saksamma, vill inte bli ovänn med fler. Gilla ditt du bara. Så gillar jag mitt. Redigerad 29 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Inga xbox lirare här eller? Halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag skulle ha röstat MGS 3 om det inte vore för alla monster och skit. vöté: kånter-strajk sårs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 World of Warcraft, God Of War, San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Battlefield 4 de_win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag skulle ha röstat MGS 3 om det inte vore för alla monster och skit. vöté: kånter-strajk sårs Monster??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Deus Ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Monster??!! Typ.. Det är ju övernaturliga människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ingen kommentar..dom flesta vet nog vad jag spelar World of Warcraft for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Nu för tillfället ser det ut som det står emellan BF2 och GTA SA. Och till dem som tror att de där e mina favorit spel så tror ni fel bara 2 av dom e det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Typ.. Det är ju övernaturliga människor. Well, vissa bossar har ju lite specialkrafter som Psycho Mantis i ettan, men monster är det ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 MAFIA alltid varit mitt favvo spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 SA var utan tveckan årets flopp. Ruskigt tråkigt med en outhärlig "gangzta"-stil. Visst kan det vara kul på sina ställen men annars... well.. vote: HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Super Mario 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 MAFIA alltid varit mitt favvo spel Mitt med, kommer snart ut något som heter Godfather det tror jag kanske blir lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts