okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kom inte på nå mycke mer. Men när ni röstar annat så skriv järna vilket spel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) GTA SA, menar du för det här året eller för alltid? Aja, GTA:SA i den listan. Edit: Efter att kollat i den andra topicen, så är det alltså mellan 2004-2005. Du har inte tänkt på att 2005 inte är slut och chansen finns att man kommer gilla de bättre än nåt annat som kommit ut i år(De som kommer på höst-vinter-delen av 2005)? Men hittills är det i alla fall GTA SA. Btw, kollade i den andra, vissa sa att HL2 var mycket sämre än vad de förväntat sig, genom att det var mycket enklare än HL1 men ändå så röstar de HL2... Skrattretande. Redigerad 29 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 GTA: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Battlefield 2 För h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Battlefield 2 För h*lvete! Håller med, men om VC hade varit med hade jag röstat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Var är Call of Duty? Får bli GTA: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Slutet på 2004 till 2005. Call of duty e gjort i slutet på 2003 Redigerad 29 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Null vote eftersom jag inte provat alla/tittat info om de osv. Det jag jag tror är att HL2 eller BF2 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Null vote eftersom jag inte provat alla/tittat info om de osv. Det jag jag tror är att HL2 eller BF2 är bäst. Ok men rösta på inget eller andra i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) GTA SA, menar du för det här året eller för alltid? Aja, GTA:SA i den listan. Edit: Efter att kollat i den andra topicen, så är det alltså mellan 2004-2005. Du har inte tänkt på att 2005 inte är slut och chansen finns att man kommer gilla de bättre än nåt annat som kommit ut i år(De som kommer på höst-vinter-delen av 2005)? Men hittills är det i alla fall GTA SA. Btw, kollade i den andra, vissa sa att HL2 var mycket sämre än vad de förväntat sig, genom att det var mycket enklare än HL1 men ändå så röstar de HL2... Skrattretande. Det kan väl komma slutet på 2005 till 2006 då istället det har ju gått ett halv år så. Redigerad 29 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det har ju kommit ut LIITE fler spel än det där? Ta en speltidning och kolla igenom. Inte bara DINA favoritspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Det har ju kommit ut LIITE fler spel än det där? Ta en speltidning och kolla igenom. Inte bara DINA favoritspel. Rösta annat? Vote: San Andreas. Redigerad 29 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Det har ju kommit ut LIITE fler spel än det där? Ta en speltidning och kolla igenom. Inte bara DINA favoritspel. Det e bara två av dom där som e mina favorit spel, jag skriver det som det snackas mest om. dessutom det finns ju ''Annat'' som man kan rösta Redigerad 29 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 San andreas, men tycker också att Metal Gear Solid 3 och Tekken 5 är väldigt bra. God of War och Juiced verkar väldigt bra också! Det mest originela spelet i år är Killer 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 San andreas, men tycker också att Metal Gear Solid 3 och Tekken 5 är väldigt bra. God of War och Juiced verkar väldigt bra också! Det mest originela spelet i år är Killer 7. Ok, har du spelat det? Jag tycker iaf inte det ser så bra ut på bild, det ser så 2D ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 God of War, Metal Gear Solid 3. Och så småningom Resident Evil 4. Blir hårt men jag tar God of War. Hoppas att RE 4 överträffar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Bästa spelet blir nog BF2 och dess (kommande) moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Bästa spelet, hmm... Wolfenstein Enemy Territory - Mp Half-Life (ettan) - sp (HL2 suxxor! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 .God Of War för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts