Gizmo04 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ja jag tyckte hon såg läskig ut i allafall. När alla pratar om UFO så måste jag nog tro att hon är ett av ufona *S* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Okej ganska gammal nyhet eller info kommer jag med men det har inte snackats om detta på tråden så jag tar upp det. Men som alla vet så spelars Ryders röst av rapparen i Comton's Most Wanted som heter MC Eiht som ser ut så här. Men det som slår mig baklänges är att Ryder ser verkligen ut som en annan rappare vid namn Eazy-E. Undra varför dom är så lika varandra och inte Ryder -- MC Eiht. Se hur lika dom är. http://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/060_1.jpghttp://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/060_2.jpg Konstigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Okej ganska gammal nyhet eller info kommer jag med men det har inte snackats om detta på tråden så jag tar upp det. Men som alla vet så spelars Ryders röst av rapparen i Comton's Most Wanted som heter MC Eiht som ser ut så här. Men det som slår mig baklänges är att Ryder ser verkligen ut som en annan rappare vid namn Eazy-E. Undra varför dom är så lika varandra och inte Ryder -- MC Eiht. Se hur lika dom är. http://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/060_1.jpghttp://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/060_2.jpg Konstigt va? Eazy-E är död. Och Ryder har mött samma öde. Det har inte MC Eiht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Okej ganska gammal nyhet eller info kommer jag med men det har inte snackats om detta på tråden så jag tar upp det. Men som alla vet så spelars Ryders röst av rapparen i Comton's Most Wanted som heter MC Eiht som ser ut så här. Men det som slår mig baklänges är att Ryder ser verkligen ut som en annan rappare vid namn Eazy-E. Undra varför dom är så lika varandra och inte Ryder -- MC Eiht. Se hur lika dom är. http://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/060_1.jpghttp://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/060_2.jpg Konstigt va? Nej det är inte konstigt för dom hyllar Eazy... Sen har Big Smoke vissa drag av Big Punisher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nej det är inte konstigt för dom hyllar Eazy... Sen har Big Smoke vissa drag av Big Punisher! Vadå hyllar Easy? Sorry men jag är verkligen inte med i Hip-Hop världen. Men jag försöker komma in i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 EZ-E var en riktigt bra rappare. Han var medlem i en av de bästa (om inte den bästa) rappgruppen genom tiderna, NWA (Niggaz With Attitude). De spelar en låt från hans första soloalbum, EZ Duz It, på Radio Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vadå hyllar Easy? Sorry men jag är verkligen inte med i Hip-Hop världen. Men jag försöker komma in i den. Men asså att dom gör en karaktär som ser ut som han för att hedra han och att folk ska komma ihåg honom Det var ju trots allt han som "put Compton on that map" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men asså att dom gör en karaktär som ser ut som han för att hedra han och att folk ska komma ihåg honom Det var ju trots allt han som "put Compton on that map" Att dom gör honom till en förrädare, är det att hedra nu för tiden? Tiden förändras visst. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Att dom gör honom till en förrädare, är det att hedra nu för tiden? Tiden förändras visst. =) Jaja men asså modellen för att hedra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Att dom gör honom till en förrädare, är det att hedra nu för tiden? Tiden förändras visst. =) Självklart, nu ska du gå å hämta topphemlig data som skulle kunna krascha hela Sverige och sälja åt Ryssland Så ska du se att du kommer ha en egen dag, som alla minns och är glada. Större än Sveriges nationaldag. Redigerad 14 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Att dom gör honom till en förrädare, är det att hedra nu för tiden? Tiden förändras visst. =) Det kan man lugnt säga btw: Bra, fortsätt leta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Smoke ser ut som ICE Cube ibland. Tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag har film på när en gubbe som är vit i ansiktet kör på mig med sin traktor sen prejar han mig tills jag åker ner i vattnet, kan uploada imorn, är för trött nu [uploada nu plz! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Hittade samma mapp som finns i den där ufo huset.......... http://hostedpictures.com/uploads/e54f1d4032.jpg Jag hittade den i fbi killens hus kommer inte ihåg vad han hetter...... Va fandet där e ju pejset som man möter den där irriterande Toreno (stavning?) första gången! Sorry för dubbel post!!!! såg inte det! (:!!! Kan någon posta i år!!!!!!!!!!????? Redigerad 18 augusti, 2005 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) ,12 Redigerad 18 augusti, 2005 av DaVVo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 [uploada nu plz! Det är ju fake om tracktor grejen han sa ju att han skulle uploada den men han gör det inte!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Att folk börjar preja en av vägen är inte nått speciellt. Tycker att det är så varje gång jag tar en omgång SA. Sen hur människorna ser ut är bara en ren slump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 R* skapade faktiskt en massa modeller föreställande riktiga människor, både story-karaktärer och peds. Sen har platser mm. döpts efter R* arbetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasboy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Haha! Bara jag som tycker att den här barberaren är lik Morgan Freeman! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/gallery42.jpg Redigerad 19 augusti, 2005 av oasboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ja visst var han ligt freeman. Men denna då ? kan det vara likt Will smith? Ja kanske lite då *L* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts