Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det var ingen glendale utan en sån där annan fan höll på att hoppa ur stolen när jag såg den Om det inte var någon Glendale, vad var det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det vid Angel Pine som sågeriet finns? Förresten är det inte så konstigt att höra motorsågsljud vid ett sågeri btw så hittade jag den här bilen mitt i tomma intet, se radarn. EDIT: Hittar dom där bilarna körandes eller inte körandes nästan överallt i dom där trakterna! En sån där jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 En sån där jävel Nähä.. menar du det?. Vad tusan är "En sån där jävel"? xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nähä.. menar du det?. Vad tusan är "En sån där jävel"? xP Men bilden kom inte med DOHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 En sån där jävel Det är ingen jävel, det är en Sadler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är ingen jävel, det är en Sadler. Så hette den ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vilka bilder! Har inte upptäckt nån av alla dem! Ta aldrig bort denn topic, ja behöver den när jag kommit till San Fierro och Las Venturas. 10/10 i bildbetyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 OK, allt här har typ varit upptäckt sen i december, men ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tänkte precis säga detsamma, det är ganska gamla grejer så om ni PC/XBOX användare bläddrar några sidor tillbaka bland trådarna så hittar ni säkert intressanta diskussioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur får man den där coola kartan som alla har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur får man den där coola kartan som alla har! Vilken karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vilken karta? Han kanske menar den där "ufokartan" som finns i Lil Probe Inn och i stugan man får av Mike Torreno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag är inte heller säker på att Leather Face finns i gta men man läser nånstans att han finns sen nån annan stans att han inte finns Vet inte vem jag ska tro på.....och den där källan jag hittade så va det ungefär 10 olika grejer man kunde göra för att hitta honom...jag försökte men den första men det gick inte....sen hade jag ingen lust och försöka igen.....just nu vet jag inte varför källan inte fungerar........ Ja prövade precis med samma alternativ från den freeweb sidan. Man skulle gå in i den lilla trähyddan bredvid motorsågen och man skulle vara där mellan 16.00. - 05.00 samtidigt som det rengnade. Måste säga att det blev lite kuslig känsla, men när ja gick in fanns ingen där. Prövade också att sticka bort lite och komma in igen, men nope. Hoppas ändå att Leatherface finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tänkte precis säga detsamma, det är ganska gamla grejer så om ni PC/XBOX användare bläddrar några sidor tillbaka bland trådarna så hittar ni säkert intressanta diskussioner Har faktiskt San Andreas på ps2, men skaffade det visserligen ungefär samma tid som pc verisionen kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men kan inte alla n00bs fatat någon gång, leatherface finsn INTE med i San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men kan inte alla n00bs fatat någon gång, leatherface finsn INTE med i San Andreas! Jag tänker iaf inte ge upp hoppet! Det är sånt här som förlänger nöjet med GTA:SA, att det finns hemliga saker osv. Ska sätta upp en bild på Leatherface när jag hittat honom. Har tyvärr ps2, men ska plåta så gott jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ok lägger upp den nångång Gör det så snabbt som möjligt, om det verkligen är sant..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vad är Shady Cabin? Ett område, ett hus, en bil? När jag läste beskrivningar för att se Leatherface "Go to the Shady Cabin when it is raining at night and wait inside with a chainsaw. " vart "inside"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag tyckte den här damen såg skum ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag tyckte den här damen såg skum ut. Det där är väll en av hororna? hatar den looken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts