Bjorneman Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 http://hem.bredband.net/b135662/pics/SA/gallery129.jpg http://hem.bredband.net/b135662/pics/SA/gallery130.jpg (hela syns inte ?) Det liknar filmstudion på Vice City Är inte dom bilderna från vc tänkte jag skriva. Vart finns den i sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är inte dom bilderna från vc tänkte jag skriva. Vart finns den i sa? Jag minns faktiskt inte, men det är någonstans i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Där ligger den filmstudion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Där ligger den filmstudion! WTF?? På svenska??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur har du fått svensk text lägg upp en länk =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Hahah,, det e som jag själv har gjort om allt på menyn själv till svenska. ska jag lägga upp filen? EDIT: Även lite annat, som exempel subtitles (inte alla) och när man kör läkar uppdrag och sånt. Redigerad 31 juli, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 HAn kanske har gjort det själv (ändrat i ngn textfil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Det är vid sågeriet folk har hört en motorsåg och ett iskallt skratt, det är det folk säger att man hört leatherface, jag har hört motorsågen oxo, men inte sett något Är det vid Angel Pine som sågeriet finns? Förresten är det inte så konstigt att höra motorsågsljud vid ett sågeri btw så hittade jag den här bilen mitt i tomma intet, se radarn. EDIT: Hittar dom där bilarna körandes eller inte körandes nästan överallt i dom där trakterna! Redigerad 31 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Där ligger den filmstudion! Tack, ska genast kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Lägg upp Svensk text filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hittade samma mapp som finns i den där ufo huset.......... http://hostedpictures.com/uploads/e54f1d4032.jpg Jag hittade den i fbi killens hus kommer inte ihåg vad han hetter...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag hittade den i fbi killens hus kommer inte ihåg vad han hetter...... Mike Toreno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har också hört motorsågen, men inte skrattet. men om man kan höra det borde ju leather face finnas. eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har också hört motorsågen, men inte skrattet. men om man kan höra det borde ju leather face finnas. eller?? Nej. Det finns ju människor som hör röster i skallen, men ack, där finns ingen som säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har också hört motorsågen, men inte skrattet. men om man kan höra det borde ju leather face finnas. eller?? Det behöver ju inte vara Leatherface bara för att det är motorsågsljud. Kanske är någon skogshuggare som sågar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Spooky såg en trasig bil på m.chilliad nyss och det var dimmigt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Spooky såg en trasig bil på m.chilliad nyss och det var dimmigt också S.k Spökbilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Spooky såg en trasig bil på m.chilliad nyss och det var dimmigt också Är väl inte så spooky, det som är mer spooky är om du får se de som åker av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 S.k Spökbilar.. Det var ingen glendale utan en sån där annan fan höll på att hoppa ur stolen när jag såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts