Bubbli Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Vad va det med mig? Det va nog ett erkännande på att jag är trög. Men jag hittade grottan på internet och tänkte jag skulle leta efter den. Där jag "ville" ha den fanns den inte men när jag gick under en bro och letade lite så hittade jag den. Redigerad 29 juli, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Finns det nån som kan ta en bild på leatherface.......för jag kan inte hitta honom...men jag vet att han finns för rockstar har godkänt att han finns Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 SER DU!!!!En gömd quad bike i buskarna...som jag tror leatherface har gömt..... F*n skulle Leatherface med en Quad Bike till? Självaste Leatherface(Thomas Hewitt, som han heter i filmerna, och sägs heta i rl) är inte precis den typen som flyr efter ha dödat nån.. http://www.darkhorizons.com/2003/texaschainsaw/texas7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Den där vortexen åkandes på stranden vid båtskolan har jag också sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Här är källan men vet inte varför den inte fungerar.........Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Leatherface finns inte och har aldrig funnits i SA! Punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Leatherface finns inte och har aldrig funnits i SA! Punkt slut! Hur kan du vara så säker? Bara för att inte du har sett honom,betyder väl inte att han inte finns? Jag för min del håller mig öppen för saker som R* inte har kommenterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hur kan du vara så säker? Bara för att inte du har sett honom,betyder väl inte att han inte finns? Jag för min del håller mig öppen för saker som R* inte har kommenterat. Har du sett honom då? Ja tror inte det.... Detta är bara en myt, precis som historien om Bigfoot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Skillnaden är,att Bigfoot har bekräftats som en myt. Det har inte leatherface. Jag är inte någon som springer runt och söker efter honom,men jag vill inte heller påstå att han inte finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Skillnaden är,att Bigfoot har bekräftats som en myt. Det har inte leatherface. Jag är inte någon som springer runt och söker efter honom,men jag vill inte heller påstå att han inte finns! Äh, det här leder ju ingenvart... Min åsikt står iaf fast; Leatherface FINNS INTE! Låt oss gå tillbaka ontopic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Min kompis säger att han har hittat flera Quad bikes i det området vid grusvägarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag tror inte leatherface är en myt precis..men jag håller mig till fakta, helst, eftersom inget är bevisat så finns möjligheten att han finns i San andreas. Möjligheten finns oxo att han är en myt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Haha 1997-2004 vafan spelet utspelar sej 1992 står på baksidan på fodralet och filmen i början hur fan kan dom veta att han e död då xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Haha 1997-2004 vafan spelet utspelar sej 1992 står på baksidan på fodralet och filmen i början hur fan kan dom veta att han e död då xD Det skulle väll vara en rolig grejj kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Här är källan men vet inte varför den inte fungerar.........Källa Haha, en freeweb... Ta ett printscr på ett brev från rockstar och jag tror kanske lite på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Freewebs är riktigt n00big hosting för dem som inte ens kan göra ett text dokument, vem skulle tro på lite skit som står på en freeweb sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Här är källan men vet inte varför den inte fungerar.........Källa Skulle man börja tro på Freewebs sidor skulle väl folk fått i sig att man inte dör om man stryper någon till döds xP. Äh, det här leder ju ingenvart... Min åsikt står iaf fast; Leatherface FINNS INTE! Låt oss gå tillbaka ontopic...¨ Leatherface är väl OT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har film på när en gubbe som är vit i ansiktet kör på mig med sin traktor sen prejar han mig tills jag åker ner i vattnet, kan uploada imorn, är för trött nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har film på när en gubbe som är vit i ansiktet kör på mig med sin traktor sen prejar han mig tills jag åker ner i vattnet, kan uploada imorn, är för trött nu Vad gulligt @Woozie: OT? vad står det för? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Lite lustigt. Lägg märke till att det står "marital arts" och inte "martial arts"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts