AdamN Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tja har laddat hem en piaggo nrg mc3 från gta.gamigo.de hur trimmar man den ska man ändra i handling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ja ändra i handling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Men vad är det man ska ändra igentligen har trimmat min piaggo nrg mc3 så att den går dom en nrg 500 skulle gärna att den skulle gå lite snabbare och lite bättre acc vad ska jag ändra??! Redigerad 29 juli, 2005 av AdamN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men vad är det man ska ändra igentligen har trimmat min piaggo nrg mc3 så att den går dom en nrg 500 skulle gärna att den skulle gå lite snabbare och lite bättre acc vad ska jag ändra??! Finns det ingen editor...? i så fall är det enkelt med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Handling Editor och GTA SA Ultimate Editor är båda bra program att ändra i Handling (Ultimate Editor kan ändra MÅNGA fler saker än Handling) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vilken är det man ska höja/sänka för att den ska gå fortare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allanidalen Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Max velocity och engine acceleraction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts