Trancequeen Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hur gör man stoppie på PS2? Mina blir ju bara 2 sekunder långa. Ska man bromsa med R1 eller "FYRKANTEN"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag brukar använda fyrkanten och så ska man ha hög fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Du får släppa på bromsknappen och sen trycka igen det är bara att hålla på så så får du längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ta en Faggio. åk på en rak sträcka tills du kommer upp i hög fart. när du nått maxfart så trycker du in både R1 & fyrkant sammtidigt, och dra spaken frammåt. när du gjort det och är på ett hjul så släpper du båda knapparna (inte styrspaken) och håller in X-knappen. i det läget gäller det bara att hålla balansen med styrspaken. då har du en perfekt stoppie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Det här har inte med saken att göra, men jag undrar vilken knapp man gasar med på PS2an? har aldrig spelat det på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det här har inte med saken att göra, men jag undrar vilken knapp man gasar med på PS2an? har aldrig spelat det på Ps2. Man gasar med X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta mod master Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Längsta wheelie på ps2 utan nogra koder ?? min e 1.5km långt och stopie e 120m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts