Suicune Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Jag har bara hittat 68 hidden packages men jag ser ändå en apache helikopter då och då i militärbasen Testa själv om det är nåt speciellt... (((ANVÄND POLISDRÄKT))) om du inte vill bli ner majad och sedan smyg in (gärna med en helikopter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 har du tänkt på att du kanske klarat sista uppdraget ? (n00b ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 nej, jag misslyckades med uppdraget så jag har inte pallat klara det.... den är där ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Konstigt. jag viste att man fick en Hunter när man klarat sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts