Lindström Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kan ni inte fixa så man bara kan göra en tråd per dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Du skojar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Du skojar? Du hajjar väl att han menar per person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Låter bra. Det är nåt att tänka på i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Du hajjar väl att han menar per person? Öhm, ja... Detta är ett forum och är till för att skriva inlägg. Tror ni sajten blir bättre av att man bara har chansen att skriva en gång? Hårdare straff och regler är vad forumet behöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Öhm, ja... Detta är ett forum och är till för att skriva inlägg. Tror ni sajten blir bättre av att man bara har chansen att skriva en gång? Hårdare straff och regler är vad forumet behöver... Men han menar ju att jag t.e.x bara kan göra en ny topic per dag...Inte bara skriva ett inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Arman har rätt! Tänk om t.ex. jag gör en tråd och därefter ska jag spela lite san andreas och så fungerar det inte så vill jag ju kanske få hjälp här, men då måste jag vända mig till ett annat forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Det var det dummaste jag har hört En topic om dan, skämtar ni??(jag fattar att ni menar per person) Tänk efter lite, man har gjort en topic om coola prylar som man kan hitta på en sajt, och sen så vill man göra en topic om vilken serie man tycker är bäst på kanal 5, man istället måste man vänta nästa dag tills man kan göra en TOPIC! Det är ett forum för helvete, tänk lite!! Edit: Arman, Varför hårdare straff? Det är väl bra som det är. Redigerad 29 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Jag skapar ca en topic i månaden Redigerad 29 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag skapar ca en topic i månaden Ännu färre för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag skapar heller inte trådar varje månad men det finns ju dem som gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ännu färre för mig.. Skapar typ inga trådar alls . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 En tråd per dag/person....jisses, hur skulle ett diskussions forum fungera med en sån idiotisk regel. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 För att förhindra spam helt tycker jag att man ska kunna skriva ett inlägg per vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 För att förhindra spam helt tycker jag att man ska kunna skriva ett inlägg per vecka !?!?!?!?!? Då kommer forumet vara helt dött. Om man bara kan skriva en post/veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 !?!?!?!?!? Då kommer forumet vara helt dött. Om man bara kan skriva en post/veckan Ha ha, så du tror jag var seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Precis som Arman säger så är det hårdare straff som gäller. Jag skapar nästan aldrig trådar. Jag sitter mest och svarar på inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 En tråd per kategori om dagen, skulle vara väldigt bra plus att man borde få spöstraff om man bumpar en tråd bara för att man inte har fått något svar eller en tråd som är typ 25 år gammal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag skapar ca en topic i månaden Det är ju ingen mod som skapar någon topic tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det kommer säket sluta med att många medlemmar skaffar flera konton än 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts