MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ska gå och lägga mig nu så undrar om nån kan göra ett uppdrag till mig. Btw uuppdraget är när man ska kapa ett plan för salvatore. GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Klarade inte heller av det: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32112 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kan någon hjälpa mig? Det är ju inte svårt, vänta in planet o se till att du åker i den röda ringen en liten bit upp ovanför planet sen skaru hoppa in i planet o så dödar du dem där, flyger det till Las venturas flygplats och landar, inge svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tack Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts