virre cool Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag ger det ett VG. Jag tycker det finns för få uppdrag och vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag ger Mafia ett MVG. Det är det bästa spelet jag har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det är bara att acceptera, Mafia Härskar!! MVG++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 IG! Fattade inte hur man skulle göra på andra uppdraget. Det fanns ingen karta som visade och ingen förklarade. Skit spel enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 IG! Fattade inte hur man skulle göra på andra uppdraget. Det fanns ingen karta som visade och ingen förklarade. Skit spel enligt mig. Det finns en karta (en mycket bra sådan) om du trycker på TAB och andra uppdraget lär väl knappast behöva någon förklaring, det finns ju i princip bara en sak du kan göra för att överleva i den situationen. Fly! Läs manualen och använd hjärnan lite mer så kommer du säkert också tycka som jag att Mafia är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Ge spelet en chans att visa vad det går för, du kommer inte bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det finns en karta (en mycket bra sådan) om du trycker på TAB och andra uppdraget lär väl knappast behöva någon förklaring, det finns ju i princip bara en sak du kan göra för att överleva i den situationen. Fly! Läs manualen och använd hjärnan lite mer så kommer du säkert också tycka som jag att Mafia är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Ge spelet en chans att visa vad det går för, du kommer inte bli besviken. Hmm, det andra uppdraget är att åka till något ställe. Men tack för hjälpen, ska använda TAB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 G+, har spelet till ps2. Jag tycker inte att storyn är så jävla bra, "bilkörardelen" i uppdragen är tråkiga. Sen gillar jag inte att spelet utspelar sig på trettiotalet. Bilarna i spelet suger verkligen. Däremot tycker jag att uppdragen till fots är riktigt roliga och det vägar upp betyget. Bra kontroll också. Har som sagt spelet till ps2 och det är mycket möjligt att det är roligare till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Mafia är bland det bästa spelen jag har spelat det finns inte många konkurrenskraftiga spel, kolla bara på alla detaljer. Och plus att det är ganaska gammalt! älskar det kolla på trottoarerna t.ex, eller skadorna på bilar, mm! i love it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Meningen med spelet är inte att man ska köra snabba bilar. Det är historien och känslan som står i centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ett av de bästa spelen någonsin! MVG+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts