Mr Mister Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Jag ger Mafia ett VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 borde kanske gett det vg men jag gav g för att spelet har problem med vissa vanliga grafikkort och så är det buggit. Men om vi säger så här att en patch kommit ut och fixar några problem så får det VG+ grafiken är sk*it snygg särskilt på filmerna och uppdragen är roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 borde kanske gett det vg men jag gav g för att spelet har problem med vissa vanliga grafikkort och så är det buggit. Men om vi säger så här att en patch kommit ut och fixar några problem så får det VG+ grafiken är sk*it snygg särskilt på filmerna och uppdragen är roliga Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 G visst uppdragen var ju roliga, men det är ju ingen frihet i mafia allts Man ska ju kuna åka i väg till flygplatsen och racerbanan i free ride läget... man kan ju inte äns komma in till hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 i free ride extreme går de o köra på rally banan och flyg platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 i free ride extreme går de o köra på rally banan och flyg platsen. är det sant!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 i free ride extreme går de o köra på rally banan och flyg platsen. det funkar inte... man kan inte åka ut till landet på extreme och man kommer bara till tunneln vid racing banan. så det funkar ej jag har redan försökt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 det går inte... allt är spärrat! det är därför jag tröttnade på mafia så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 det går inte... allt är spärrat! det är därför jag tröttnade på mafia så snabbt Jag kan inte fatta varför Mafia:s skapare programmerade in en så dum funktion, de måste väl ha insett att det inte skulle gillas av spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Mafia får VG+ av mig. Det är ju grymt kul, och många uppdrag är rätt roliga faktiskt! Men som sagt är det dåligt att flyplatsen och (speciellt) racerbanan är "oåtkomliga" när man spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Mafia får VG+ av mig. Det är ju grymt kul, och många uppdrag är rätt roliga faktiskt! Men som sagt är det dåligt att flyplatsen och (speciellt) racerbanan är "oåtkomliga" när man spelar... håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Grymt kul spel. Bästa GTA klonen enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Går att spela, men inget jag nånsin skulle köpa. Vote: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 det går inte... allt är spärrat! det är därför jag tröttnade på mafia så snabbt Läste det i PCG innan jag hade klarat det (notera att alla mina inlägg utom det här i dennatråd är postade för typ 2-3 år sen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 MVG på storyn. På free ride extreme tröttnade man på ungefär 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag ger alltihop ett MVG även freeride! Till er som klagar på att allting är låst Mafia Freeride Expansion: Unlimited Edition - Light Version This version of Maxey's Mafia Freeride Expansion mod will add a number of new locations to Freeride and various activities to perform at those locations. There's "environmental effects," car dealerships, and much more! http://lostheaven.co.uk/modules/downloads/files/images/downloads/mods/MFEU.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 MVG, hands down. Mafia är helt klart en fantastisk spelupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag ger det ett mvg jag med. BTW ganska gammal tråd.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hmm.. tror jag ger det ett VG, om alla buggar, spärrar och mera vapen skulle det få MVG+ men jag måste säga att de va en fantastisk speluplevelse, jag tycker det är bättre än GTA:sa... det var för mycket buggar och dålig grafik i GTA:sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 VOTE: MVG Storyn är underbar, man blir ledsen på riktigt när spelet tar slut. Musiken är också riktigt bra. Grafiken är utmärkt, även med hög upplösning och hög kvalitét så flyter Mafia på en ganska dålig dator. Det finns egentligen ingenting att klaga på, allting känns genomtänkt och snyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts