niXy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vart finns Sabre?? jag har tittat på den här kartan och hittat en men den e inte där när jag for dit?? =/.. skulle vilja ha den bilen tänkte modda upp den som f*n jag har moddat ganska många bilar nu e d Sabre's tur.. men hjälp mig hitta nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 De brukar glida omkring i san fierro näre Wang cars och ens garage man har där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Märkte d efter ett långt letande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Lånar tråden lite, hur många tavlor är det? wanted cars tavlor alltså, är det flera på samma ställe eller finns det en annan i los santos o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Sabre: Info: Powerful Muscle Car 2 doors. Parked Locations: Unknown Spawn Locations: *Doherty, San Fierro *Near the docks in San Fierro där har du svaret...du kan hitta Sabre köra förbi lite här och där vid Doherty...nära hamnen i San Fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Lånar tråden lite, hur många tavlor är det? wanted cars tavlor alltså, är det flera på samma ställe eller finns det en annan i los santos o sånt? Det finns bara 3 tavlor och alla finns på samma ställe, hamnen i San Fierro. Redigerad 29 juli, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det finns bara 3 tavlor och alla finns på samma ställe, hamnen i San Fierro. Okey,tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vart är CJ,s mammas Sabre egentligen? Man fick ju se (ni vet vilka) gömma den i nåt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vart är CJ,s mammas Sabre egentligen? Man fick ju se (ni vet vilka) gömma den i nåt uppdrag. Man kommer aldrig åt den, det närmaste du kan komma är att ta en egen Sabre och måla om den i Transfender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Man kommer aldrig åt den, det närmaste du kan komma är att ta en egen Sabre och måla om den i Transfender. De brukar ja oxå göra... Sen åker jag till Grove street och gör drive-by:s på The Johnson House! * CJ som förrädare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts