vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag fyller år snart och vill ha zombiefilmer, helst i box, och gärna till ett lågt pris för att blidka mina föräldrar. Har letat, men endast hittat romeros box som jag redan har.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 När fyller du år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 När fyller du år? Varför undrar du? Trettionde augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Varför vill du ha dom i box? Det finns nog inte så många bra zombie-filmer men Dawn of the Dead är snygg i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Älskar zombiefilmer! Dawn of the dead är bra. Annars finns ju typ The Undead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Varför vill du ha dom i box? Det finns nog inte så många bra zombie-filmer men Dawn of the Dead är snygg i alla fall. För att jag vill ha många filmer på en gång, och så brukar det vara lite billigare.. @P-C: har båda redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Lucio Fulci har ju gjort ett par zombierullar, jag har bara sett Zombie Flesh Eaters (alternativa titlar är Zombi 2 och Zombie 2: Woodoo). Har en tysk, oklippt utgåva på DVD. Två andra exempel på hans zombiefilmer är The Beyond och City of the Living Dead. Men se till att akta dig för House of Horror-utgåvor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Shaun of the dead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Trilogy of the dead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Trilogy of the dead? Jag fyller år snart och vill ha zombiefilmer, helst i box, och gärna till ett lågt pris för att blidka mina föräldrar. Har letat, men endast hittat romeros box som jag redan har.. @Toki: har redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Varför undrar du? Trettionde augusti. Inget speciellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 @Toki: har redan.. Kolla då in filmerna jag tipsade om, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kolla då in filmerna jag tipsade om, kanske? The beyond har jag beställt för en vecka sen, borde komma när som helst, zombi 2 är beställd igår, och City of the Living Dead ska jag önska mig.. Är cannibal holocaust verkligeb så dålig som alla säger att den är eller är den värd att köpas, alternativt nedladdas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 The beyond har jag beställt för en vecka sen, borde komma när som helst, zombi 2 är beställd igår, och City of the Living Dead ska jag önska mig.. Är cannibal holocaust verkligeb så dålig som alla säger att den är eller är den värd att köpas, alternativt nedladdas? Säg gärna vad du tyckte om The Beyond och sen även COTLD. Denna kanske kan vara något? Vet dessvärre inget ställe där den säljs, men det ska nog inte vara några allför stora problem att hitta, hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Säg gärna vad du tyckte om The Beyond och sen även COTLD. Denna kanske kan vara något? *BILD* Vet dessvärre inget ställe där den säljs, men det ska nog inte vara några allför stora problem att hitta, hoppas jag. Living dead girl... Har tyvärr inte fått filmerna än och åker på semester klockan tio, så det blir ingen film på ett tag.. Redigerad 30 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Någon Return of the Living Dead-film kanske kan falla dig i smaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Varför vill du ha dom i box? Det finns nog inte så många bra zombie-filmer men Dawn of the Dead är snygg i alla fall. Han hadde ju redan romeros box! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Trilogy of the dead? Men omg han hadde ju redan romeros box!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Han hadde ju redan romeros box! Japp, men det finns en remake på Dawn of the Dead. Finns remake på NOTLD också. Men Day of the Dead vet jag ingen remake på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Japp, men det finns en remake på Dawn of the Dead. Finns remake på NOTLD också. Men Day of the Dead vet jag ingen remake på. Jo men den heter ju Dawn of the dead 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts