Jump to content

Zombie-box

vinnecool
 Share

Recommended Posts

Lucio Fulci har ju gjort ett par zombierullar, jag har bara sett Zombie Flesh Eaters (alternativa titlar är Zombi 2 och Zombie 2: Woodoo). Har en tysk, oklippt utgåva på DVD.

Två andra exempel på hans zombiefilmer är The Beyond och City of the Living Dead. Men se till att akta dig för House of Horror-utgåvor! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla då in filmerna jag tipsade om, kanske? :unsure:

The beyond har jag beställt för en vecka sen, borde komma när som helst, zombi 2 är beställd igår, och City of the Living Dead ska jag önska mig.. :P

Är cannibal holocaust verkligeb så dålig som alla säger att den är eller är den värd att köpas, alternativt nedladdas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The beyond har jag beställt för en vecka sen, borde komma när som helst, zombi 2 är beställd igår, och City of the Living Dead ska jag önska mig.. :P

Är cannibal holocaust verkligeb så dålig som alla säger att den är eller är den värd att köpas, alternativt nedladdas?

Säg gärna vad du tyckte om The Beyond och sen även COTLD.

Denna kanske kan vara något?

B0000C23H201LZZZZZZZ_514276_0.jpg

Vet dessvärre inget ställe där den säljs, men det ska nog inte vara några allför stora problem att hitta, hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Säg gärna vad du tyckte om The Beyond och sen även COTLD.

Denna kanske kan vara något?

*BILD*

Vet dessvärre inget ställe där den säljs, men det ska nog inte vara några allför stora problem att hitta, hoppas jag.

Living dead girl...

Har tyvärr inte fått filmerna än och åker på semester klockan tio, så det blir ingen film på ett tag.. :P

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor