Elander Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Japp! Det är så att när jag startar webacamera med andra,kvittar om det är min eller den andres så stänger det nästan alltid av sig innan någon bild visats(efter accepterad då) Finns det några portar eller något man ska öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag råkade också ut för det i kväll jag kunde ju inte se isabellas vackra ansikte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag råkade också ut för det i kväll jag kunde ju inte se isabellas vackra ansikte :'( Jag kunde inte se min fina flickvän :'( *bhuhhubäääää!* Men men..hon kastade den ju i golvet så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag kunde inte se min fina flickvän :'( *bhuhhubäääää!* Men men..hon kastade den ju i golvet så Starta om msgr och be den du försöker visa webcam med göra samma sak. Fungerar för mig. (Var tvungen att quota för att forumet krånglar med den här datorn ibland av någon anledning, sidan laddas inte helt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts