Hew Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Butterfly Effect, någon? Ganska sorglig i slutet, när han inser att hans familj och vänner skulle ha det mycket bättre utan han. Ganska konstig film också.. Haha, bra att avslöja slutet Tycker inte den filmen var specielt sorglig, men den är fortfarande jädrans bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Butterfly Effect, någon? Ganska sorglig i slutet, när han inser att hans familj och vänner skulle ha det mycket bättre utan han. Ganska konstig film också.. Den är sorglig :'( tycker det är så hemskt när han snubben tar hunden i en säck och tänder på den :'( . *något sånt,var längesedan jag såg den* Den är ett måste asså... Redigerad 29 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 The Greenmile Stalingrad Windtalkers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 100 Days Of Sodom a.k.a. Salo?! Det är ju värsta pervo-filmen. Gråter är nog det sista man gör. Jag grät! :'( Speciellt när dom åt vaktens bajs med sked.. Han ville bli berörd och gråta, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Forrest Gump kan man nog grina till, men jag skrattar mest! Älskar den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Speciellt när dom åt vaktens bajs med sked.. Det låter inte alltför tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Björnbröder om kan kollar vid rätt tidpunkt, man ska se den sent på natten och man ska verkligen vara inne i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Requiem for a Dream http://www.imdb.com/title/tt0180093/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Gladiator och Forrest Gump. Älskar dessa 2 filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Shawshank Redemption all the way. ["Nyckeln Till Frihet"] på svenska. Extremt bra film om en oskyldigt dömd bankir på 40-talet som blir skickad till ett av de värsta fängelsen i Amerika. Grym film med Morgan Freeman och Tim Robbins. Se även Taxi Driver, väldigt känsloladdad film med Robert De Niro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Shawshank Redemption all the way. ["Nyckeln Till Frihet"] på svenska. Extremt bra film om en oskyldigt dömd bankir på 40-talet som blir skickad till ett av de värsta fängelsen i Amerika. Grym film med Morgan Freeman och Tim Robbins. Underbar film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Underbar film I second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Triple that. Bra film som fan faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Requiem for a Dream http://www.imdb.com/title/tt0180093/ Blä usch pvi tvi Gillar verkligen inte den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Dancing in the Dark. "Dancer in the Dark" heter den. Den är jävligt bra. Donnie Darko, som någon sa, är grym... "Triplets from Belleville" (alt. "Triplets of Belleville"), eller "Trion från Belleville" på svenska är en redigt bra film (fast jag vet att Stora_tomtefar redan har sett den...). Tecknad, skitrolig och assorglig. Jävligt weird med, men vadfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Min första och ända film jag har gråtit på va the green mile tycker så synd om den där stora killen som är rädd för mörkret :'( sen finns thug angel som e sorglig tupacs ansikts min är så känslo löss finns nästan bara sorg i det tyckte så synd om honom började nästan gråta på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bankog Hilton är enormt rörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Blä usch pvi tvi Gillar verkligen inte den.... Ingen tvingar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts