Matte123 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har precis kommit till San fierro. När jag åkte tillbaka till CJ´s hus i Los Santos så sprang det runt en massa Ballas i mitt hood. Vad har hänt? jag ser heller inte mina hoods jag tagit över!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 *Spoiler* Dom försvinner men du behöver inte oroa dig, du får en ny chans längre fram i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Det hör till storyn att man förlorar dem, du kommer att ta tillbaka dem då du åker tillbaka till Los Santos i storyn. Edit: Fan, varför hinner jag aldrig skriva någonting först? Redigerad 28 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ojdå, kanske var en spoiler. Trodde faktiskt det var en bugg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts