Elander Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har hört att folk har problem med att komma in på sidor idag - på kvällen jag har mycket problem någon annan som har samma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 WOOT?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ja eller nej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har då inte det i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Inte vad jag märkt iallfall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Skämtar du eller? Skulle hela internet krångla för att du har problem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Skämtar du eller? Skulle hela internet krångla för att du har problem? Har jag inte sagt. Men vissa större sidor har varit nere och jag har hört andra som klagat. Skit i det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det har också hänt mig SRANGE E DET inge annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Inte för att hela internet skulle vara mongo, men jag har haft mycke knas på sista tiden. Routern byter hux flux ip-adress, vet inte varför. Kanske är nån inställning eller så är de BBB som fittar. Nån som upplever nått liknande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Inte för att hela internet skulle vara mongo, men jag har haft mycke knas på sista tiden. Routern byter hux flux ip-adress, vet inte varför. Kanske är nån inställning eller så är de BBB som fittar. Nån som upplever nått liknande? Jag har haft så alltid så 3 gånger om dagen. Glocalnet är så jävla ostabilt. internet slutar alltid att funka 5 gånger om dagen typ Hata hata hata Längta längta på 24mbit BBB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Internet är lika mongo som det alltid har varit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Internet är lika mongo som det alltid har varit Wörd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 WOOT?! Var det inte du sm stack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts