niXy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har nästan inte vare på gymmet nått alls eftersom jag klarat ut spelet.. så nu har jag cyklar runt lite och tappat muskler och blivit ganska fet så jag tänkte gå och träna bort fett och jobba upp muskler.. men när jag går till nått tränings-skit(rull-band/hantlar etc) Så står d att jag har jobbat mycket idag och behöver inte jobba mer =/.. Hjälp mig nån.. har sparat 6 ggr över samma slot så vet ej vad mer jag ska göra .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Muttah Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det måste gå ett dygn har jag för mig.. Eller mer kanske :S Ja du.. eftersom du hade sprat sex ggr om så kanske det är ett bugg :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Min cj kmr alltid att va fet om jag inte springer eller cyklar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tänkt på att söka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Madd Doggs Crib har ju ett eget gym, jag tror inte att gymbuggen effekterar det gymmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Madd Doggs Crib har ju ett eget gym, jag tror inte att gymbuggen effekterar det gymmet Jo, det gör den, har själv drabbats på ps2 =S Och utomhusgymmet på santa maria beach funkar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jo, det gör den, har själv drabbats på ps2 =S Och utomhusgymmet på santa maria beach funkar inte heller Alltså shit va sämst..får man buggen så blir det ju så att man blir fet och att det inte e kul att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Alltså shit va sämst..får man buggen så blir det ju så att man blir fet och att det inte e kul att spela Vet... Men det finns nåt sätt att få bort det, kan inte komma på hur dock =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vet... Men det finns nåt sätt att få bort det, kan inte komma på hur dock =S Så det finns alltså möjligheter att ta bort buggen om man väl får den? dte låter ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 . http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=159320&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag drabbades av det där jag med, men det är bara att savea ett flertal gånger tills det har gått ett par dygn. Då ska det funka. Det är bara det att man behöver vänta med längre mellanrum när man är fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vad hjälper d här mot gym buggen??: PREVENTING the gym bug: the gym bug is a bug that causes CJ to never be able to work out... ever. meaning he can NEVER regain his muscle... EVER. Although there is no cure for it, it can be PREVENTED, which is why I have posted this... for all new readers and new players to the game who still might not have it. Here are some do and don'ts -Feed him twice every in-game day (24 minutes) -Feed him twice before saving -Never save without eating because your hurt -Never save without eating because of gang territories -Never save without eating 2 meals, PERIOD. -Never save at Madd Doggs (just buy the mansion across the street =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vad hjälper d här mot gym buggen??: PREVENTING the gym bug: the gym bug is a bug that causes CJ to never be able to work out... ever. meaning he can NEVER regain his muscle... EVER. Although there is no cure for it, it can be PREVENTED, which is why I have posted this... for all new readers and new players to the game who still might not have it. Here are some do and don'ts -Feed him twice every in-game day (24 minutes) -Feed him twice before saving -Never save without eating because your hurt -Never save without eating because of gang territories -Never save without eating 2 meals, PERIOD. -Never save at Madd Doggs (just buy the mansion across the street =/ Spelet blir ju inge kul om man måste springa och äta hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Spelet blir ju inge kul om man måste springa och äta hela tiden! Precis vad fan skulle d hjälpa gym buggen om man springer och äter man blir ju bara fetare går ju inte att ta bort d på gymmet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 jag tror inte att gymbuggen effekterar det gymmet Här har vi ett bra exempel på nån som läst för mycket engelska =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Här har vi ett bra exempel på nån som läst för mycket engelska =) Vad menar du med det....? Att jag skrev Gym på ena och Gymm på andra meningen? Redigerad 1 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts