Alle090 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har läst den där tropicen om vad man behöver och nästan hur man gör. jag har spelat in filmen och ska komprimera den. enligt tropicen så behövde man en speciell CODEc och den har jag. men jag vet inte hur man intallerar den! :'( eller rättare sagt hur man lägger in den i VirtualDub så att den finns med i listan. för den CODEc man behöver finns inte i listan där alla komprimerings CODEcs som finns i virtualDub. :'( :'( finns det någonting i gtasajtens forum om just detta så säg till. var inte otrevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hallå kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Gå in på microsoft´s hemsida och leta efter en codec då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Jag har CODEcen ( tror det är rätt, gick in på hemsidan man fick i hjälp forumet som jag nände om förut) men jag vet inte hur man installerar den! eller använder den. finns ingen readme, setup.exe eller nåt liknande som sägar har man ska använda den! hjälp tropicen HÄR hjälp Redigerad 29 juli, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 :'( :'( :'( :'( :'( :'( kan ingen hjälpa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har för mig att du kanske ska ha en DivX Codec....jag e inte säker så...... men det är bra att installera den ändå.... här är hemsidan: DivX Codec OBS: Om nåt går fel är det inte mitt fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tack, det är den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du är en ängel!!!!!!!!!!!!!!!!! tack så hemskt mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tack, det är den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du är en ängel!!!!!!!!!!!!!!!!! tack så hemskt mycke Jag läste precis i "hur man gör en film" i gta vc delen av forumet.....och där står det att du ska ha Xvid Codec.... så... Du kan hämta Xvid Codec här! men det är alltid bra att ha DivX Codec...kanske du ska kolla DVD filmer på datan i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts