Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Complete inhandlades på Game Punkt för vrakpriset 149 kronor! Det enda som irriterar mig är att jag inte hittar några svenska info/fansites/communities. Det är lite jobbigt med tidskillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad innehåller Complete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Complete innehåller HoMM3, Armageddons blade och Shadows of Death. Allstå expansioner till HoMM3. Verkligen värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bah. Trodde det var 1, 2, 3 och 4 med alla expansions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag med eller ibland men vi har ju game fast webhallen e bätre Jag bor också i Västerås, men det är ju så dyrt på Game! De flesta nya spel kostar ju 100kr mer än på t.ex. Datacorner, och självklart har de tagit bort Lägsta pris garati på de dyra spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nån som har en nocd?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts