Hades Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag skulle behöva tips om hemsidor till detta underbara spel svenska eller engelska spelar ingen roll. Finns det någon som vet var jag kan få tag i det billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Pricerunner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Att jag inte tänket på det. Hemsidor ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Heroes of Might and Magic 3? Googla runt lite eller leta. Det är väl inte så svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jaf får bara en massa prisinfo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Isf köp Heroes of Might and Magic Complete. Alla expansioner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ok tackar säljs de över disk ännu? Tveksamt kilar ner till Game på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det säljs iaf på Sound & Vision i ö-vik iaf=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hades bor i Västerås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har nu spleat homm3 i 10 timmar i sträck utan paus. Jag är nu fullt övertugad om att detta är SPELET! Jag hade mina aningar om vilka känslor skulle väcka men jag hade aldrig trott att jag skulle fälla tårars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Heroes-serien är en av de bästa jag spelat, ser fram emot del 5 som fan rent ut sagt. Del 3 är den än så länge definitivt bästa. Har spelat det hur länge som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Instämmer jag köpte Complete idag. Efter 5 år still pure class! Det klår 4an med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kan inte göra annat än att hålla med 3:an är ju helt underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 En sak jag satt och tänkte på är att ibland när man är lat och inte orkar bygga upp allt. När man vill ha rubbet på en gång byggnader guld osv osv. Vilka fusk tar man då de till ogrnalet eller någon an spelets expansioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Alldrig lirat det spelet har hört om det, vet inte ens vad det går ut på eller vilken genré det tillhör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Then I suggest that you should do some homework. Någon som vet några svenska fansites? Googlade utan att hitta. Redigerad 30 juli, 2005 av Hades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sedan jag köpte spelet i lördags har jag spelat 55 timmar. Jag har blivit biten av den gamla flugan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Alldrig lirat det spelet har hört om det, vet inte ens vad det går ut på eller vilken genré det tillhör Det går ut på... saker. Turbaserat strategi/rollspel, är det i alla fall. Det är typ, man bygger en bas, gör arméer (man spelar som valfri hero), man kan välja mellan olika raser t.ex Humans, Demons, och annat tjafs. Sen när man har en tillräckligt stark armé kan man promenera omkring i världen, leta skatter, slåss mot andra arméer och ta över (eller besegra) andras fästningar. Döda mig inte om jag har fel! Det var säkert 7-8 år sen jag spelade detta spel... Edit: Och bara för det ska jag nog installera det igen. Mums. Redigerad 4 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Har alla spel i serien jag äger på de. Pwnar alla nobbsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hades bor i Västerås. Jag med eller ibland men vi har ju game fast webhallen e bätre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts