The_GTA_Boy_90 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Eftersom Azore låste min förra topic skapar jag en ny.. Missuppfatta mig inte nu igen Azore.. Jag fick fram lite av det jag letade efter, men inte precis det jag letade efter.. Hursomhelst, jag letar efter en sida som jag har sett antingen här på forumet eller nån annanstans där det stod jättemycket fakta om "eastereggs", uppdrag, städerna ja allt sånt.. Typ som en guide, fast på nätet och inte riktigt lika täckande som den officiella.. Någon som har sett den här sidan och sparat adressen, vilket jag nu i efterhand inser att jag borde ha gjort.. Klickade bara förbi den lite snabbt.. Har för mig att det var ett .txt dokument.. Trots sökningar på Google har jag inte hittat den.. Så skriv inte bara "sök" eller nåt i den stilen.. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Säg din msn så skickar jag dig en .txt om typ 60 easter eggs i sa NVM HÄR HAR DU DEN!EasterEggs_Sanandreas.txt Redigerad 28 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Säg din msn så skickar jag dig en .txt om typ 60 easter eggs i sa NVM HÄR HAR DU DEN! Tack men den fick jag i andra tråden.. Men det finns en annan sida.. Inte bara med Easter-eggs utan oxå annat.. "står i första inlägget" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Alright, jag läste typ 2 ord sen orkade jag itne mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Säg din msn så skickar jag dig en .txt om typ 60 easter eggs i sa NVM HÄR HAR DU DEN! Samma namn som min .txd fil, var det den jag skickade dig eller e det nån ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sök mohahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 . http://www.google.se är faktisk en ganska bra sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts