MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har testat byta namn på en bil till Shelby GT500 men gta kraschar när man laddar >.<, vet ngn vad felet är? Btw, jag ändrade i vehicle.ide, carcols.ide, handling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
camaro840 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 En GXT-editor behövs för omskrivningar av textmeddelanden i GTA:SA. Kraschen kanske beror på de övriga filer som du mixtrat med. Viktigt: Skapa ALLTID säkerhetskopior på filer som modifieras! Good luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Camaro jag är inte en noob, jag har moddat gta 3 såsom gta vc med....Men jag visste faktiskt inte om Gxt editorn Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Camaro jag är inte en noob, jag har moddat gta 3 såsom gta vc med....Men jag visste faktiskt inte om Gxt editorn Tack Nu då du kan det kanske du kan hjälpa oss i GTA: Swe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts