Arman Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men idioter, som om inte någon av er som klagar har laddat ner San Andreas eller något annat spel, antingen så hjälper ni eller så håller ni käften och spammar någon annanstans... malmesjo: Se till att du följer instruktionerna till installationen av modden... och läs forumets regler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Du äe ju knappast ny?? Men du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men du är Och det farliga med det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Inte? Alltså, jag har inte laddat ned det, jag crackar alla mina spel för jag inte örskar pilla med skivorna, menade inte att jag hade laddat ned det. Samma sak här Men alla tror bara att man tankat ner det när man kör med crack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men idioter, som om inte någon av er som klagar har laddat ner San Andreas eller något annat spel, antingen så hjälper ni eller så håller ni käften och spammar någon annanstans... malmesjo: Se till att du följer instruktionerna till installationen av modden... och läs forumets regler... Bra sagt Arman! nu ska du få en fin liten guldstjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Tänkte bara upplysa om att det inte begåtts något regelbrott här.. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Jag har inte sett någon förfrågan, uppmaning eller hjälp om Warez här..? Som jag tolkar reglerna så betyder ''hjälp om warez" att man hjälper någon att skaffa ett piratkopierat spel, inte att man hjälper någon som har piratat.. BTW: Det spelar ingen roll om du har piratversion eller orginal, antagligen har du gjort fel nånstans i installationen Redigerad 28 juli, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Du ska ente gå och köpa ett nytt GTA SAn Andreas om du har san andreas i warez.....då är man jävla knäpp asså....du får ju acceptera att du har warez och att det kommer bli fel i den nångång.. MEN!...gå ente och köp SA när du ändå har den hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ok, har suttit och läst allas funderingar och åsikter men jag får ända inte igång min nymoddade bil, måste ju starta om datorn bara jag närmar mig den har prövat olika supra, men börjar bli trött på att starta om skiten hela tiden , om nån mer har crackat samt moddat in bilar kan ni ju svara mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ja, jag har crackat och det är klart det funkar.. funkar helt perfekt.. så mitt råd är installera om spelet om du inte har original filerna kvar och sedan gör om gör rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag har installerat om och moddat om bilj*veln. men det funkar inte ändå... någon som har en hummer-mod eller supra-mod som funkar? länka gärna tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts