malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag har precis moddat in Hummer H2 i GTA San Andreas, jag ställde bilen i garaget men när jag kommer nära garaget så hakar sig spelet och jag måste starta om datorn. spelet är brännt hur gör jag?!?!?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Ja en olaglig Kopia av spelet = Warez Jag antar att denna kommer bli closed. Redigerad 28 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ok, så det funkar inte då??? för jag kunde modda GTA Vice City och det var brännt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men är du dum? man får itne snacka warez ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Oooops, sorry, jag är ny här ^^ men va fan, nån måste ju kunna hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Nej man ska inte hjälpa en som inte stöder Rockstar genom Pirat Kopior Redigerad 28 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Snabbt löst, min granne kom ner med det riktiga spelet, det är på installation nu. om det är samma skit som händer igen, hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Går till närmsta spelbutik & köper spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Precis, jag tänker då inte hjälpa dig....någon annan får ta och leta sig hitåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 `jag har ju det riktigt spelet nu ju. då måste du ju kunna hjälpa mig. han har spelat det så mycket så han inte behöver dte, jag ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Och hur ska vi veta att du har det då? så där säger alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tyvärr vet jag inte hur jag ska bevisa det, så om ni inte litar på folk så skulle det inte bli ett forum? nu när jag har fixat originalet skulle jag verkligen behöva din hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag tror inte grannar bara ger bort ett spel sådär! Hur ska han kunna lira? Och om du crackar så kan du inte modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmesjo Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Han har tröttnat på det, så jag får låna det på obestämd tid. ok, men vice city kunde moddas med crack. men då löste det sig iaf, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Och om du crackar så kan du inte modda. Inte? Alltså, jag har inte laddat ned det, jag crackar alla mina spel för jag inte örskar pilla med skivorna, menade inte att jag hade laddat ned det. Redigerad 28 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jo man kan modda med min crack eu kallas den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jo man kan modda med min crack eu kallas den Varför skulle man inte kunna modda? Det är ju en exakt kopia av skivan så. Man kan väl modda med allas crackade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Oooops, sorry, jag är ny här ^^ Du äe ju knappast ny?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts