HOWHOW Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det var så att jag och Ronin tänkte testa spela GTA I online, men nu är det så att det står att att inga sessions är tillgängliga när han försöker gå in i min, och vi har gjort allting exakt rätt, TCP/IP anslutning, och han har skrivit i mitt IP nummer där. Vad är felet? Hur löser vi det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det var så att jag och Ronin tänkte testa spela GTA I online, men nu är det så att det står att att inga sessions är tillgängliga när han försöker gå in i min, och vi har gjort allting exakt rätt, TCP/IP anslutning, och han har skrivit i mitt IP nummer där. Vad är felet? Hur löser vi det? Släng bort det, Så enkelt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Släng bort det, Så enkelt var det. Moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Moget Moget att säga moget när man menar omoget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_me Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Du kanske måste ändra inställningar i din router? Testa att öppna några portar tex: 0-9000 eller nåt? Om det funkar kan jag få vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts