Jump to content

Full Bugg :)

Share

Recommended Posts

*Topic skulle va Ful bugg och inte full bugg sry**

Jaa detta hände alldess nyss när jag spelade och märkte att jag inte hade mina Mac-10:or på händerna fasst uppe i hörnet där d visar vilket vapen man har.. så jag testade att skjuta och kolla BILD

Ganska fult.. säkert hänt för många men jag kände att jag bara måste få visa världen hur fult d kan vara på SA :huh:

Redigerad av niXy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min polare från ballas brukar cruisa runt i bilen och göra lite driveby på groove gänget lite då och då...

5 bilder: Klicka här (.rar) 512 kb

Film: Klicka här (DivX/XviD) 2 mb

Antar att ni vill veta hur jag och ballas blev polare, det var nämligen så att jag startade ett "gang war" och han och hans polare cruisade runt i deras bil, men han tyckte inte om sin polare (som var chafören), så jag dödade chafören och killen blev glad, jag satte mig istället där och vi började köra runt och döda folk...

okej, jag hoppas att ni förstår att det var ett skämt (börjar stämmer mer eller mindre), killen var bara dum nog att inte hoppa ur bilen, han sitter och försöker skjuta på mig från bilen, men det går inte så värst bra som ni ser...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta antar jag att det har hänt alla (händer oftast när man tar över områden)

Om någon inte fattar så är respekt linjen lite för lång även fast jag klarat alla uppdrag i spelet och har max "total respect"

9 bilder: Klicka här (rar) 800 kb

Redigerad av Sergej
Länk till kommentar
Dela på andra sidor