niXy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) *Topic skulle va Ful bugg och inte full bugg sry** Jaa detta hände alldess nyss när jag spelade och märkte att jag inte hade mina Mac-10:or på händerna fasst uppe i hörnet där d visar vilket vapen man har.. så jag testade att skjuta och kolla BILD Ganska fult.. säkert hänt för många men jag kände att jag bara måste få visa världen hur fult d kan vara på SA Redigerad 28 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ser inge speciellt på bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Han har inget vapen i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Jag och min polare från ballas brukar cruisa runt i bilen och göra lite driveby på groove gänget lite då och då... 5 bilder: Klicka här (.rar) 512 kb Film: Klicka här (DivX/XviD) 2 mb http://img297.imageshack.us/img297/8615/gtasa20050726215327405tn.jpg Antar att ni vill veta hur jag och ballas blev polare, det var nämligen så att jag startade ett "gang war" och han och hans polare cruisade runt i deras bil, men han tyckte inte om sin polare (som var chafören), så jag dödade chafören och killen blev glad, jag satte mig istället där och vi började köra runt och döda folk... okej, jag hoppas att ni förstår att det var ett skämt (börjar stämmer mer eller mindre), killen var bara dum nog att inte hoppa ur bilen, han sitter och försöker skjuta på mig från bilen, men det går inte så värst bra som ni ser... --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Detta antar jag att det har hänt alla (händer oftast när man tar över områden) Om någon inte fattar så är respekt linjen lite för lång även fast jag klarat alla uppdrag i spelet och har max "total respect" 9 bilder: Klicka här (rar) 800 kb http://img108.imageshack.us/img108/4122/gtasa20050726215246151oj.jpg Redigerad 28 juli, 2005 av Sergej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hur kan du köra runt och va polare me ballas?? eller har du skrivit koden så man kan rekryta alla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 NiXy läs texten, titta inte bara på bilderna så förstår du nog hur han och ballasen blev "kompisar"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Grymt det där med ballas, Tycker ballas e så jävla sköna looks!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts