Dusse Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Finns det nån XP patch till GTA2? Isåfall, var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Ladda ner här! Den fungerar bara på original... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Orginal? Ja, alltså originalversionen av GTA2, om du har en olaglig version fungerar inte patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Jahapp, jag laddade hem det från Freeloader, när det var lagligt, alltså. Så den funkar inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Nej då kan du inte installera patchen, men den kanske ingick i något av packeten som du laddad ner från freeloader? Kolla vilken version av GTA2 du har, om du har 10.3 har du patchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Tyvärr har jag den inte Jag skulle behöva den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Tyvärr har jag den inte Jag skulle behöva den Köp samlarboxen Total GTA för 129 kr så får du GTA1, GTA London och GTA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts