Jump to content

City of Heroes

Bubbli
 Share

Recommended Posts

Någon som spelat?

Jag har provat demot får man väll kalla det som kom med PCGamer. Riktigt skoj. Imorse så blev jag inbjuden till en snubbe och vi blev en ganska stor grupp (7 pers iallafall). Jag är på lvl 7 och heter Devils Dude.

Man skapar en hjälte och sedan ger man sig ut i den relativt stora staden "Paragon City". Som sagt tycker jag det är skoj, och ni som provat det kan ju säga vad ni tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerade det igår och har börjat lira lite, jag är en Mutation Blaster.

Ligger på ett uppdrag när man ska till ett Warehouse och göra lite saker, så här står det : Defeat all skulls in the warehouse, find the key to the back room, seek evidence.

Vart hittar man nyckeln? Har dödat alla som jag kan komma åt men hittar ingen nyckel någonstans :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerade det igår och har börjat lira lite, jag är en Mutation Blaster.

Ligger på ett uppdrag när man ska till ett Warehouse och göra lite saker, så här står det : Defeat all skulls in the warehouse, find the key to the back room, seek evidence.

Vart hittar man nyckeln? Har dödat alla som jag kan komma åt men hittar ingen nyckel någonstans :P

Jag hittade inte heller en nyckel men det ska finnas en dörr eller vad man ska säga som du ska klicka på så öppnas den. Prova och klicka på dörrar. Tänk på att pilen ska bli en blå hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade inte heller en nyckel men det ska finnas en dörr eller vad man ska säga som du ska klicka på så öppnas den. Prova och klicka på dörrar. Tänk på att pilen ska bli en blå hand.

Jo märkte det sen, trodde det bara var en återvändsgränd :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor