Bubbli Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Någon som spelat? Jag har provat demot får man väll kalla det som kom med PCGamer. Riktigt skoj. Imorse så blev jag inbjuden till en snubbe och vi blev en ganska stor grupp (7 pers iallafall). Jag är på lvl 7 och heter Devils Dude. Man skapar en hjälte och sedan ger man sig ut i den relativt stora staden "Paragon City". Som sagt tycker jag det är skoj, och ni som provat det kan ju säga vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 City of Heroes är super skojj, körde det för länge sedan när det var beta, Jag hann Precis att få en slängkappa innan de avslutade betan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Var laddar man hem demot jag måste testa spelet det värkar skit roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det är det bästa mmo-spelet (förutom wow) enligt www.mmorpg.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det är det bästa mmo-spelet (förutom wow) enligt www.mmorpg.com Du var rätt het på det förut! "City of Heroes kommer bli såå grymmt!!!!11" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Var det detta spel som kostade per månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 De flesta "bra" mmo-spel kostar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Var det detta spel som kostade per månad? Japp.. det gör det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hur mkt kostar det per månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 115 kr ungefär. Jag VILL skaffa det så jag kan fortsätta spela efter mina två veckor. Vet inte om jag KAN. Man fick "demot" med den senaste pcgamern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Installerade det igår och har börjat lira lite, jag är en Mutation Blaster. Ligger på ett uppdrag när man ska till ett Warehouse och göra lite saker, så här står det : Defeat all skulls in the warehouse, find the key to the back room, seek evidence. Vart hittar man nyckeln? Har dödat alla som jag kan komma åt men hittar ingen nyckel någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hallå vart tankar man demot ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Fick min ifrån DVDGamer skivan. Du måste även ha en kod för 14 dagar trialen och den får du genom PCGamers hemsida om du premunerar på tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Typiskt... Redigerad 29 juli, 2005 av amateria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Installerade det igår och har börjat lira lite, jag är en Mutation Blaster. Ligger på ett uppdrag när man ska till ett Warehouse och göra lite saker, så här står det : Defeat all skulls in the warehouse, find the key to the back room, seek evidence. Vart hittar man nyckeln? Har dödat alla som jag kan komma åt men hittar ingen nyckel någonstans Jag hittade inte heller en nyckel men det ska finnas en dörr eller vad man ska säga som du ska klicka på så öppnas den. Prova och klicka på dörrar. Tänk på att pilen ska bli en blå hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag hittade inte heller en nyckel men det ska finnas en dörr eller vad man ska säga som du ska klicka på så öppnas den. Prova och klicka på dörrar. Tänk på att pilen ska bli en blå hand. Jo märkte det sen, trodde det bara var en återvändsgränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts