skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Man får pröva med att variera sin spelstil lite när det inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jo men det blir lite tjatigt med det där uppdraget och..... ja.... jag har lite dålig tålamod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men jag har ju gjort det åt dig.. Kolla i nån av mina tidigare posts så är filen med där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Tack så himla mycket.... Redigerad 30 juli, 2005 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Här är sparfilen! (Du har silver! 95%) GTASAsf1.b Redigerad 30 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Här är sparfilen! (Du har silver! 95%) Varför lägger du ut en fil om jag redan har lagt ut en... och så sent. Jag tror inte att han kommer att ladda ner den eftersom han troligen har hunnit en bit nu och kanske inte vill göra om det igen. Skadar inte mig på nått sett... Redigerad 31 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Varför lägger du ut en fil om jag redan har lagt ut en... och så sent. Jag tror inte att han kommer att ladda ner den eftersom han troligen har hunnit en bit nu och kanske inte vill göra om det igen. Skadar inte mig på nått sett... Såg inte att du lagt ut en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tack Sniper.... men jag såg inte att det fanns en tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tack Sniper.... men jag såg inte att det fanns en tidigare Vad menar du? Jag la ju ut en och sa till dig om det t.o.m och du svarade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tack Sniper.... men jag såg inte att det fanns en tidigare What's your problem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts