Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kan någon klara av uppdraget åt mig??? Jag kan inte flyga helikoptrn. SNÄLLA!!!!!GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men sök förihelvete!!! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...+to+fly+sparfil http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...+to+fly+sparfil http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...+to+fly+sparfil Och det är bara några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men sök förihelvete!!! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...+to+fly+sparfil http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...+to+fly+sparfil http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...+to+fly+sparfil Och det är bara några Ja jag vet men dom har så lite pengar och så fula kläder!!!! jag vill ha min grjer! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Varför inte fortsätta i någon av topicarna som redan finns för uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Eller varför inte bara klara uppdraget själv? Jag har klarat 100% av spelet, tro mig... det är inte så svårt. Så sätt dig ner, koncentrera dig och klara uppdraget själv, du kan inte be andra göra den åt dig. Redigerad 28 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kan någon klara av uppdraget åt mig??? Jag kan inte flyga helikoptrn. SNÄLLA!!!!! Varför vill ingen hjälpa mig..... jag trodde man skulle hit ifall man ville ha hjälp..... jag kan göra något i gentjänst......GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Varför vill ingen hjälpa mig..... jag trodde man skulle hit ifall man ville ha hjälp..... jag kan göra något i gentjänst...... Lugna dig! Det är ju hela 3 personer som har laddat ner din savefile redan. Onödigt att lägga upp savefilen 2 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Lugna dig! Det är ju hela 3 personer som har laddat ner din savefile redan. Onödigt att lägga upp savefilen 2 gånger! Okej förlåt... vet inte hur man ser att dom har laddat ner den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Okej förlåt... vet inte hur man ser att dom har laddat ner den.... Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 PS2 Killarna får klara sig själva...Och ni ska ha hjälp med ett och annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 PS2 Killarna får klara sig själva...Och ni ska ha hjälp med ett och annat Vad menar du med det? jag behöver hjälp med PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Kan man som i ps2 "Lock Target" i pc.... för det är omöjligt att flyga och skuta samtidigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Lugna dig! Det är ju hela 3 personer som har laddat ner din savefile redan. Onödigt att lägga upp savefilen 2 gånger! Men det värkar som om dem bara tog filen för att komma längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nödvändigt med en trippel post. Ska du ha hjälp på det här forumet så får du väl sköta sig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nödvändigt med en trippel post. Ska du ha hjälp på det här forumet så får du väl sköta sig också. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ni som har laddat ner min sparfil.... har ni klarat "Destroy Targets"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ni som har laddat ner min sparfil.... har ni klarat "Destroy Targets"? Joe Dirt, de säger till dig. Jag lovar, de är schysst grabbs här. Oroa dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Joe Dirt, de säger till dig. Jag lovar, de är schysst grabbs här. Oroa dig inte. Skönt att höra för jag har försökt med detta uppdrag i en vecka nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Jag fixar det väl jag då. Är rätt bra på de där EDIT: Jag klarade brons på första försöket så det får duga så länge. Har lite annat att göra nu. GTASAsf1.b Redigerad 29 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Skönt att höra för jag har försökt med detta uppdrag i en vecka nu... Människa, jag förstår om dom inte vill hjälpa, Sluta hyperspamma. Och du lär behöva flygkunskaperna i fortsättningen, så jag råder dig å fixa det ändå. Själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts