dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag ska göra en hemsida åt en clan någon som vet var man kan få tag på en bra gratis host utan massa popups? sen så kan jag behöva veta om nån vet nått bra strand/öde ö tema till sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Om du inte kan fixa de där två simpla sakerna själv så kanske du inte ska ta på dig ansvaret att göra en hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Om du inte kan fixa de där två simpla sakerna själv så kanske du inte ska ta på dig ansvaret att göra en hemsida... ORD!!! så jäkla sant ebeeto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Jag letar men förlåt för att man frågar om hjälp då. och dessutom så är jag den ända av dom som vet hur man gör. Redigerad 28 juli, 2005 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag letar men förlåt för att man frågar om hjälp då. och dessutom så är jag den ända av dom som vet hur man gör. Du verkar ju inte veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Du verkar ju inte veta det. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det ända jag frågade om var om det fanns nån bra gratis host och om nån visste om nått bra strand/öde ö tema betyder det att jag inte vet hur man arbetar i t.ex frontpage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Du vet hur man gör hemsidor i Frontpage. I'm impressed. Kan du några HTML-taggar som du kan skriva själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Lås den här det kommer bara att bli mer bråk annars och det tror jag ingen vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Varför vara så nedlåtande mot dempaboy, den här topicen är ju vettigare än många andra, tex Hur man uttalar xenon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Varför vara så nedlåtande mot dempaboy, den här topicen är ju vettigare än många andra, tex Hur man uttalar xenon... Äntligen nån som fattar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Gör en sida i anteckningar eller var du nu gör dina sidor! Lägg upp filer på http://www.frip.dk Länka om till en .tk sida http://www.tk Redigerad 28 juli, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Du vet hur man gör hemsidor i Frontpage. I'm impressed. Kan du några HTML-taggar som du kan skriva själv? Och vad fan spelar det för roll om han kan HTML-koder sålänge han kan göra dom i frontpage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ska man skratta eller gråta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Mognaklubben anfaller dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Helt otroligt vilka svar vissa personer skriver, ingen direkt trevlig läsning dempaboy Jag kan rekommendera http://www.home.no helt fri från popups och reklam. Sidan blir http://wwww.home.no/dittnamn Sidan är på Norska men det ska nog vara lungt att registrera sig va? Sen laddar Du upp filer(na) med ett FTP program bara. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) .. http://www.beffo.mine.nu Det äger fett, jag använder det själv. Killen som äger sidan är även mycket trevlig . Rekommenderar dem varmt. Kontakta sebbe @ beffo.mine.nu (utan mellanrum) så hjälper han dig med registrering. FTP. 20Mb SSI. PHP, MySQL. zPanel. GRATIS. Fri Support. Endel på GTAsajten har redan utrymme där och använder det. Redigerad 31 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du vet hur man gör hemsidor i Frontpage. I'm impressed. Kan du några HTML-taggar som du kan skriva själv? Varför måste han kunna det om han vill göra den i frontpage?...moderatorer ska se till att sånt här ej sker och sen gör du likadant själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kan du göra ett Håller med till 100%! dokument så kan du göra en hemsida i Frontpage. Så då kan du likagärna gå in på www.freewebs.com eller leta upp några templates. Snälla, gör inte hemsidan i Frontpage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Och vad fan spelar det för roll om han kan HTML-koder sålänge han kan göra dom i frontpage? Renare kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts