noz_andy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Går ej att spela san andreas på datorn det står "gran theft auto requries at least direct x verson 9"" och jag har installerat det på min data men det kommer upp samma sak.. är det någon som vet vad felet är? någon som har något bra tips?? //7andy Redigerad 28 juli, 2005 av noz_andy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Jag hade samma fel på CC: generals, blev aldrig av med det :/ installlera om spelet/formatera datorn/gick tillbax till affären o fick spelet bytat. inget hjälpte :| Redigerad 28 juli, 2005 av edgarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Har du Direct X 9c?? kanske är fele. vet int! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Som sagt kolla så att du har absolut senaste Dirext X och drivrutiner till grafik och ljud kort. fungerar inte detta så kan du ju prova att köra dx diag och se om det hittar några fel. Pröva även att högerkliga på "den här datorn" klicka maskinvara och enhetshanteraren och se så att inget är markerat med ett utropstecken) Föresten vad har du för hårdvara i datorn, grafikkort ljudkort minne med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 JAG HAR SAMMA PROBLEM!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
noz_andy Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har direct x9c min data är 3.0ghz 512mbram 160gb 128mb grafikort 5.1 ljudkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rosendahl Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 har du nyligen lagg till hastighetsmätare i spelet isfl är det som gör det . du måste ta bort det från gta saken : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Funkar inte för mig heller, har installerat filen (directx 9.0c), startat om datorn, laddat ner directx 9.0c... jag har inte hastighetsmätaren men jag har en no cd-crack, kan det vara den? funkar inte utan heller då jag inte har någon cd-skiva... har redan betalat för spelet en gång (ps2) och tänker inte göra det 2 gånger , så inget snack om att jag tankar spel (över hälften på den här sidan gör ju ändå det fast dom inte säger det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Har en polare som också har laddat ner SA, e du säker på att du har crackat det rätt?...Man måste flytta cd-cracket från gta-skivan till GTA SA mappen i Rockstar mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jepp, har flyttat det från skivan... har testat mountat spelet i deamon, alkohol 120% och på bränd dvd skiva... inget funkar, står bara att jag måste ha cdn och med no-cd crack så står det att jag måste ha directx 9.0 (som jag har laddat ner 3 verisoner av och inget funkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det kan ju vara så att erat kort inte stödjer DirectX 9c också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nu funkar det, minns inte vilken det var men någon directx 9.0 (finns typ 5stycken) fungerade, men det var inte C. fick installera om spelet också, la det inte i orginal mappen, sen starta jag om datorn och det fungerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts