FoxtrotLima Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Hej, efter uppdraget Los Desperados när jag går till sweet´s hus står det att jag måste ta över mer hoods. har tagit över nästan hela staden nu men det står fortfarande samma sak. hur många hoods behöver jag ta över?? Redigerad 28 juli, 2005 av FoxtrotLima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det är ganska många. Närmare 80% tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Okej Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Neej det skall vara 35%. Ett tips e att du tar över alla vid vattnet i östra Los Santos. Dom är stora. Redigerad 28 juli, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Santa Maria Beach...Alla i västra delen är bra att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Neej det skall vara 35%. Va?! är det så lite?! Jag hadde för mig att jag fick ta över sjukt många. Men jag har hört att har du haft svårt under spelets gång så blir det lättare. Du behöver ta över färre områden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag tog över lite bara..35% som dendär killen sade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Områdena på andra sidan motorvägen sett från CJ,s mammas hus ska man väl ta över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts